Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا ۱۲ برنامه محوری در استان به مناسبت روز جانباز برگزار خواهد شد که برخی از آن‌ها به صورت مجازی است.

فریبرز نجفی ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک ایام پیش‌رو و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، اظهار کرد: علاوه بر خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان و ایثارگران، ترویج‌ ایثار و شهادت در جامعه بر عهده این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری ۱۲ برنامه محوری به مناسبت روز جانباز در استان، تصریح کرد: غبارروبی ۲۹۲ گلزار شهدا و تجدید پیمان جانبازان با هم‌سنگران خود، دیدار تعدادی از جانبازان با ائمه جمعه در شهرستان‌ها و تجلیل از آن‌ها، دیدار تعدادی از جانبازان استان با استاندار، اجرای برنامه همدلی با جانبازان، تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته هر دستگاه‌ اجرایی، تجدید پیمان دانش‌آموزان با شهدا و حضور در گلزار شهدا از جمله برنامه‌های این ایام است.

نجفی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا، تلاش شده تا برخی برنامه‌ها از طریق فضای مجازی اجرا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در ادامه از واکسینه کردن ۹۵ نفر از گروه‌های هدف و مدنظر این اداره‌کل در مرحله نخست خبر داد و گفت: در مرحله دوم پیش‌بینی شده که واکسیناسیون برای۵۶۰ نفر از گروه هدف، در آینده‌ای نزدیک و در سال ۱۴۰۰ انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام، تلاش‌ها در راستای غیرحضوری کردن خدمات به جامعه ایثارگری و جانبازان بوده که تلفن ۱۶۶۱ در تمامی شهرستان‌های استان، جوابگوی سوالات و درخواست ایثارگران و جانبازان هستند تا بدون حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری بنیاد شهید و امور ایثارگران روز جانباز بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری روز جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی