Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@01:57:12 GMT

فرماندار شاهرود منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۶۵۶۰

فرماندار شاهرود منصوب شد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، در حکم انتصاب جلالی که به امضای عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور رسیده آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار سمنان به سمت فرماندار شهرستان شاهرود به مدت چهار سال منصوب می شوید.‌

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا آشناگر استاندار سمنان روز دوشنبه ۱۰ آذر در حکمی ابوطالب جلالی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود منصوب کرده بود.‌

 جلالی متولد روستای شاهکوه شهرستان شاهرود است.

برچسب‌ها شاهرود وزارت کشور عبدالرضا رحمانی فضلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود وزارت کشور عبدالرضا رحمانی فضلی شاهرود وزارت کشور عبدالرضا رحمانی فضلی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال فتح نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده بود با کسب نتایج ضعیف از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
تیم هندبال فتح در دیدار اول به مصاف پارس پویان بهبان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد. در دیدار دوم بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به تیم نجف‌آباد واگذار کرد؛ و در دیدار پایانی نیز در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برابر تیم کات شاهرود شکست را متحمل شد.
لازم به ذکر است؛ چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب به مرحله نهایی رسیده بودند تا تکلیف تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است