Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندیشکده راهبردی «بسامد گام دوم» توسط سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاسیس شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، اندیشکده راهبردی «بسامد گام دوم» توسط سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی این دانشکده فصل پروانگی نامیده شده است، تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن معرفی این اندیشکده آمده است که بسامد گام دوم به معنای بازطراحی سازوکارهای آینده­‌نگرانه مدیریت دولت‌­های گام دوم است. اندیشکده راهبردی بسامد گام دوم پس از آسیب‌­شناسی دلایل عدم موفقیت کامل دولت­‌های گذشته حتی در اجرای شعارهای خویش، فعالیت­‌های خود را در سه بخش علمی برنامه‌­ریزی، کارگزاران و گفتمان‌­سازی دنبال می­‌کند.

این اندیشکده از نخبگان حوزه‌­های علمیه و دانشگاه‌ها، اندیشکده‌ها، مؤسسات دانش­‌بنیان، تشکل‌های دانشجویی، نهادهای مردمی، احزاب، اصناف، اهالی فرهنگ و هنر، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، فعالان فضای مجازی و همه دلسوزان انقلاب اسلامی دعوت به مشارکت و همکاری کرده است.

جهت اطلاع از اهداف و برنامه‌های این اندیشکده می‌توانید متن معرفی فصل پروانگی را از اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی اندیشکده راهبردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق

به گزارش جماران؛ هفته‌نامه «خط حزب‌الله» در شماره اخیر خود نوشت: رهبر‌انقلاب اسلامی اخیراً در جریان یک دیدار، با اشاره به اعترافات اندیشمندان غربی در خصوص اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهونیستی تاکید کردند که تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم کرد.

 

 

کارشناسان منطقه‌ای و بین‌المللی در تحلیل پاسخ تاریخی و بی‌سابقه ایران، آن را فصل جدیدی در معادلات و قواعد منطقه می‌دانند؛ از جمله مرشایمر، نظریه‌پرداز و اندیشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل که هفته گذشته درباره عملیات وعده صادق گفته بود: این اولین بار است که کشوری قادر شده از سرزمین خود به اسرائیل حمله کند. این از منظر اسرائیل، واقعا شوکه‌کننده است. بعد از ۱۴ آوریل بازدارندگی رژیم صهیونیستی به شدت آسیب دید.

 

دانلود خط حزب الله جدید

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران