Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدحسین مرادی,مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: تعهد خیرین مدرسه ساز استان همدان امسال ۴۲ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۵۶ میلیارد تومان معادل ۱۳۳ درصد تعهد خیرین محقق شده است.

او تعداد خیرین مدرسه ساز استان همدان را ۸۵۰ خیر حقیقی و حقوقی برشمرد و اضافه کرد: از این تعداد، ۲۳ خیر به صورت حرفه‌ای مدرسه ساز بوده و سایرین نیز در قالب اهدای زمین، طلا و پول نقد کمک‌های مختلف در این عرصه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان در ادامه با اشاره به ۲۳ طرح آموزشی در دست اجرا در شهرستان اسدآباد گفت: از این تعداد، سه پروژه به صورت خیرین و مشارکتی در دست اجرا قرار دارد که در سال ۱۴۰۰ قسمت عمده این تعداد طرح به بهره برداری خواهد رسید.

مرادی همچنین با بیان اینکه مدارس دو روستای پیفانج و چشمه بید شهرستان اسدآباد به صورت کانکس است، یاد آور شد: با مساعدت فرماندار شهرستان در سال آینده این دو کانکس را به دو مدرسه استاندارد و ایده آل تبدیل خواهیم کرد.

او با بیان اینکه اعتبارات استانی و شهرستانی جوابگو طرح ها نیست و این اعتبارات کمتر از یک چهارم است، یادآور شد: برای تکمیل طرح های آموزشی استفاده از طرح ملی خیرین ضرورت دارد و قرار است مجمع خیرین پای کار آیند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان مشارکت خیرین مدرسه ساز اسدآباد را ۳۰ درصد اعلام کرد و گفت: به هر میزان در شهرستان مشارکت مردمی در بحث مدرسه سازی داشته باشیم، در سطح شهر ۵۰ درصد و در سطح روستا ۷۰ درصد از اعتبارات ملی را می‌توانیم برای پروژه هایمان دریافت کنیم.

مرادی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی استخر شنای فرهنگیان شهرستان اسدآباد اظهار کرد:در سال آینده تلاش خواهیم کرد از محل اعتبارات ملی این طرح دارای پیشرفت فیزیکی قابل توجهی شده و در سال ۱۴۰۰ و یا ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به پروژه‌های آموزشی در دست اجرای شهرستان گفت: برخی از این پروژه‌ها از حساسیت بالایی برخوردار بوده و جزء مطالبات مهم مردمی و نیاز شهرستان به شمار می‌رود که امیدواریم با بازدید‌های مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان، مشارکت خیرین مدرسه ساز و نیز اعتبارات ملی و استانی این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

سعید کتابی، کانون فرهنگی هنری شهید طائفی و استخر شنای فرهنگیان را از جمله مطالبات مهم فرهنگیان شهرستان دانست و اظهار کرد: تکمیل و به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش از نقش موثری در ارتقاء سرانه آموزشی شهرستان برخوردار خواهد بود که در این راستا از ظرفیت خیرین مدرسه ساز نباید غافل شد.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس خیرین مدرسه ساز طرح آموزشی مدارس استان همدان شهرستان اسدآباد خیرین مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک

به گزارش همشهری آنلاین در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه که روز شنبه به ایرنا نمابر شده آمده است:به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سالجاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

کد خبر 849067 برچسب‌ها خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی