Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@10:10:31 GMT

جعفر سمیعی جواب مهدی رسول پناه را نمی دهد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۷۲۲۰

جعفر سمیعی هیچ تصمیمی برای پاسخگویی به مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس را ندارد

جعفر سمیعی نمی خواهد پاسخ بیانیه های مهدی رسول پناه را بدهد.

به گزارش طرفداری، مهدی رسول پناه، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس پس از سکوت چند هفته ای یک بار دیگر نامه ای خطاب به تهیه کننده برنامه فوتبال برتر نوشت و در این نامه آورده که  مدیریت باشگاه پرسپولیس باید وارد عمل شده و نسبت به دغدغه های جدی که وجود دارد، شفاف سازی های لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار این نامه سرگشاده بسیاری از نزدیکان جعفر سمیعی و به ویژه برخی مدیران زیر دست از او خواستند پاسخ مهدی رسول پناه را بدهد اما مدیرعامل فعلی پرسپولیس که به هیچ وجه دوست ندارد در مقطع فعلی باشگاه وارد حاشیه شود، هیچ تمایلی به پاسخگویی رسول پناه نداشته و سکوت اختیار کرده وبسیار بعید است در نشست خبری که فردا برگزار می کند نیز در مورد ادعاهای رسول پناه حرف بزند.

حالا باید منتظر بود و دید این نامه های سرگشاده و تلاش رسول پناه برای حضور گل محمدی در یک مناظره زنده تلویزیونی به کجا خواهد رسید.

 

بیشتر بخوانید:

رسول پناه: می خواهم درباره گل محمدی حقایق را بگویم

 

اخبار داغ 

رسول پناه: می خواهم درباره گل محمدی حقایق را بگویم کنایه برنامه فوتبال برتر به عادل فردوسی پور / ویدیو حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد دوباره زیر تیغ جراحان می رود؛ فصل برای او به پایان رسید زلاتان ابراهیموویچ در 39 سالگی به تیم ملی سوئد بازگشت / غیر رسمی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی رسول پناه جعفر سمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم