Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت رسمی باشگاه رئال مادرید مورد حمله خرابکاران اینترنتی واقع شد و یک خبر غیرواقعی هم توسط آنها روی خروجی این سایت قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، سایت رسمی باشگاه رئال مادرید مدت کوتاهی پس از انتشار بیانیه‌ای درباره مصدومیت رودریگو گوئس، این بیانیه را از روی خروجی‌اش برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی پس از اعلام مصدومیت ادن ازار و غیبت او در بازی امشب (سه‌شنبه) رئالی‌ها برابر آتالانتا در مادرید در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در بیانیه‌ای دیگر اعلام شد که زیدان روی کمک رودریگو هم نمی‌تواند حساب کند چرا که این بازیکن برزیلی نیز دچار مصدومیتی عضلانی شده است.

اکنون اما مشخص شده که بیانیه جدید جعلی و کار هکرهای اینترنتی بوده که با این خبر تنها هواداران رئال را نگران بدتر شدن وضعیت تیم محبوب‌شان کردند.

این خبر پیش از آنکه از روی سایت باشگاه رئال مادرید برداشته شود، اما همان 30 دقیقه‌ای که روی خروجی سایت بود کافی بود که توسط رسانه‌‌ها رصد و بازنشر شود.

اکنون مشخص نیست که در نهایت آیا رودریگو امشب برای کهکشانی‌ها برابر آتالانتا (از ساعت 23:30 به وقت تهران در مادرید) به میدان خواهد رفت یا نه.

تشریح وضعیت رودریگو توسط باشگاه رئال مادرید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمله هکری لالیگا رئال مادرید حمله هکری لالیگا رئال مادرید باشگاه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دادستانی تهران به  اقدام برخی از فعالان رسانه ای در انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی ، پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.    دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.   گفتنی است روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

دیگر خبرها

  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید