Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:55:13 GMT

طرح ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان در اصفهان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۷۴۲۱

طرح ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان در اصفهان آغاز شد

شادی فضلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا کاهش آسیب‌های اجتماعی و غلبه بر چالش‌های اجتماعی و محیطی در خانواده‌ها را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد که از هفته جاری در استان آغاز شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان تصریح کرد: این طرح با حمایت مالی معاونت امور زنان و خانواده، کارفرمایی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری توسط یکی از انجمن‌های مردم نهاد برای ۴۶۰ نفر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نحوه اجرای این طرح به این صورت است که مربیان و تسهیل‌گران متخصص در رشته‌های روانشناسی و مشاوره پس از دریافت آموزش‌های تخصصی و مهارتی در محله های هدف شهرستان‌ها آموزش‌های لازم را به زنان و خانواده‌ها ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به موفقیت های اجرای مراحل اول و دوم این طرح انجام این مهم را یکی از ضروریات امروز قشر زنان برشمرد و گفت: قشر زنان آسیب های زیادی روبرو هستند که علاوه بر افزایش آگاهی برای رفع چالشهای فرآوری آنان باید اقداماتی جدی صورت گیرد.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵، در زمان حاضر زنان ۴۹ درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند.

افزون بر ۴۵ درصد جمعیت پنج میلیونی استان اصفهان را زنان تشکیل می دهند.

استان اصفهان دارای بیش از یک هزار و ۷۰۰ روستا و آبادی با جمعیت حدود ۶۰۰ هزار نفر است. حدود ۹۰۰ روستا از میان روستاهای استان دارای بیش از ۲۰ خانوار است.

برچسب‌ها حقوق زنان سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حقوق زنان سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استانداری اصفهان حقوق زنان سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استانداری اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ این طرح سال گذشته در ۳ شهر بالای ۲۰ هزار، دهلران، ایوان و آبدانان اجرا شده و امسال نیز قرار است درایلام اجرا شود.

در این طرح شهروندان سلامتشان تحت نظر پزشک خانواده است و مسیر درمان آن‌ها را پزشک تعیین می‌کند.

 در این طرح به ازای هر سه هزار نفر یک پایگاه سلامت فعال و در این پایگاه‌ها یک پزشک و ۲ مراقب سلامت به جمعیت هدف خدمت ارائه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رادان: هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم
  • هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم/ بی حجابی باعث بی عفتی می شود
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود