Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:48:25 GMT

جانبازان نماد و تجلی عزت و اقتدار ملی کشور هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۷۸۶۹

جانبازان نماد و تجلی عزت و اقتدار ملی کشور هستند

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، ‌ سعید اوحدی روز سه‌شنبه و در آستانه روز جانباز در دیداری صمیمی با جانبازان بیمارستان روانپزشکی صدر گفت: جانبازان تجلی اصلی عزت و اقتدار ملی کشور هستند و این باور یک اعتقاد قلبی و خالصانه در میان همه خادمان جامعه‌ ایثارگری است.

وی افزود: رسیدگی به امور جانبازان از اهم اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در همین راستا و به منظور تسهیل در امر رسیدگی مطلوب‌تر به این جانبازان معزز باید زیرساخت‌های لازم برای آسایشگاه‌ها و بیمارستان‌های مخصوص جانبازان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان صدر نیز همچون آسایشگاه شهید بهشتی و امام خمینی (ره) باید طرح کاملی از اقداماتی که به منظور رسیدگی بهتر به وضعیت جانبازان است ارائه دهد تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم برای تسهیل و ارتقای رسیدگی به جانبازان معزز را فراهم کنیم.

جانبازان اعصاب و روان به جهت وضعیت خاص و متفاوت هستند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از زحمات پرسنل این بیمارستان خطاب به کادر درمان تأکید کرد: جانبازان اعصاب و روان به جهت وضعیت خاص و متفاوتی که دارند توجه بیشتری را برای رسیدگی می‌طلبند، شما به عنوان خادمان این جانبازان معزز کار ارزشمندی را انجام می‌دهید و رسیدگی مناسب به وضعیت جانبازان مورد تأکید بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه این بازدید در دیداری چهره به چهره به گفتگو با جانبازان اعصاب و روان بیمارستان روانپزشکی صدر پرداخت و دستورات لازم را در مورد مسائل جانبازان صادر کرد.

برچسب‌ها جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال ۱۴۰۳ با دستور کار «بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادی با کشور‌های آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان» در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشور‌های یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشور‌ها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکار‌های رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه‌ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند