Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، دومین مرحله پرداخت تسهیلات طرح حمایت از پایان نامه های دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فرزندان بازنشستگان کشوری (حمپاد)  برای ۲هزار نفر از افراد مشمول فردا (چهارشنبه ۲۷ اسفندماه)  به حساب حقوق بازنشستگان واریز خواهد شد.

براساس این گزارش، مبلغ ۳میلیون تومان برای پایان نامه های کارشناسی ارشد و مبلغ ۵میلیون تومان نیز برای پایان نامه های مقطع دکتری پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله هزارو ۲۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و حدود ۸۰۰ نفر نیز در مقطع دکتری واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند.

پرداخت تسهیلات مرحله نخست طرح حمپاد  دی ماه امسال برای بیش از ۵هزار و ۴۰۰ نفر از فرزندان بازنشستگان انجام شد.

ثبت نام مرحله دوم نیز از اول دی تا ۱۵ بهمن ماه ۹۹ از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری انجام و در نهایت، حدود ۲هزار نفر از فرزندان واجد شرایط، وام خود را ۲۷ اسفندماه دریافت خواهند کرد.

در این گزارش تاکید شده است: صندوق بازنشستگی کشوری پس از احراز هویت فرد متقاضی و تایید مراحل اداری و آموزشی دانشجوی تحصیلات تکمیلی، به ازای هر موضوع پایان نامه اقدام به پرداخت تسهیلات می کند. همانگونه که پیش از این نیز اعلام شده بود در صورت وجود تعداد زیاد ثبت نام کنندگان، اولویت با کسانی است که تحت تکفل دفترکل تحت پوشش این صندوق بوده و در صورت تشابه موضوعی، بر اساس کاربرد موضوع و تناسب آن با حوزه های مورد نیاز و مرتبط با فعالیت های صندوق بازنشستگی، امتیازبندی انجام و اعطای تسهیلات صورت می گیرد.

برچسب‌ها پایان نامه دانشجویی صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پایان نامه دانشجویی صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان پایان نامه دانشجویی صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان اخبار کنکور صندوق بازنشستگی کشوری پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین اختتامیه دومین نشست افق تحول دانشگاه اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم این اجلاسیه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عبداله میر غیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اکبر نصرالهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه، زهرا السادات مشیر استخاره مدیر گروه کشوری علوم اجتماعی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر، مدیران گروه علوم اجتماعی کشوری، علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و روسای واحد‌های دانشگاهی و معاونین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با دکتر چیتگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) واحد چالوس در قالب کمیته‌های کارگروه علوم اجتماعی در چهار بخش کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی