Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش عصر سه‌شنبه روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ قم محمد شهیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین از آمادگی ۱۰۰ درصدی مرکز اورژانس در ایام نوروزی خبر داد و به هموطنان و شهروندان توصیه کرد با توجه به اپیدمی ویروس کرونا در خانه بمانند و از انتشار بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کنونی با آمادگی کامل و صد درصدی و با تمام توان و استعداد در راه جلوگیری از آسیب های بیشتر حوادث ترافیکی و غیرترافیکی تلاش می‌کنیم.

 دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه یادآور شد:  قم شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان می باشد و مرکز اورژانس استان نیز از ۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در تمامی راه های مواصلاتی و در تمامی پایگاه های جاده ای استان استقرار دارد.

رئیس اورژانس قم ادامه داد: همچنین تمامی خدمات اورژانس استان به مانند گذشته پابرجا است و شهروندان می توانند در صورت بروز حادثه و یا بیماری اورژانسی با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و با ارائه شرح حال دقیق به کارشناسان پرستاری در صورت صلاحدید کارشناسان فوریت های پزشکی با آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ بر بالین مصدومان و بیماران حاضر می شوند.

 شهیدی در پایان بیان کرد: مجدد به شهروندان عزیز توصیه می شود از مسافرت و همینطور دید و بازدید نوروزی خودداری کرده و نکته های بهداشتی را رعایت کنند.

 اورژانس ۱۱۵ قم با ۲۳ پایگاه شهری و ۱۸ پایگاه جاده ای و همچنین یک اتوبوس آمبولانس و یک اورژانس هوایی در تمامی ایام سال در حال خدمت رسانی می باشد.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور قم نوروز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور قم نوروز سازمان اورژانس کشور قم نوروز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان