Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادری گفت: نباید هزینه توسعه حمل و نقل ناوگان عمومی پایتخت از طریق افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس باشد و افزایش 25 الی 35 درصدی نرخ کرایه ها منطقی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به اینکه افزایش قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس در شرایط فعلی جایز نیست، گفت:  تصمیم شورای شهر تهران برای افزایش ۲۵ الی ۳۵ درصدی کرایه تاکسی و اتوبوس تصمیمی غیرمعقول به نظر می رسد چرا که افزایش قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس که مردم روزانه با آن سرو کار دارند باید با شیب ملایم همراه باشد اما افزایش یکباره آن می تواند نارضایتی هایی را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: باید با وضع سیاست هایی در شهر تهران باعث شویم که مردم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و ازتک سرنشینی در خودروهایش جلوگیری کنند تا در کلانشهری همچون تهران که روزانه با جمعیت زیادی روبرو هستیم، شاهد ترافیک سنگین در بزرگراه ها و خیابان ها نباشیم اما همین تصمیم ها باعث می شود که مردم اقبالی به استفاده از حمل و نقل عمومی نداشته باشد و به مرور زمان شاهد افزایش پدیده تک سرنشینی خودروها در تهران خواهیم بود.   نادری با بیان اینکه کار افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس ها در تهران باید با کار کارشناسی انجام شود، افزود: اعضای شورای شهر تهران با رای مردم تهران مشغول به کار هستند تا تصمیمی بگیرند که به نفع عموم شهروندان تهرانی باشد اما می بینیم که این اتفاق نیفتاده است و افزایش نرخ تاکسی و بلیط مترو و اتوبوس باید ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش پیدا می کرد و یقینا این تصمیم جالبی نبود که اتخاذ شده است.   نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: اگر می خواهند با افزایش قیمت بلیط مترو و اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی حمایت کنند، این روش صحیحی نیست که پولش را از مردم بگیرند بلکه می توان از روش های دیگر برای توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت اعتبار جذب کرد و آن را به کار بست.   پایان پیام؛

منبع: دانا

کلیدواژه: کرایه تاکسی و اتوبوس حمل و نقل عمومی افزایش نرخ نرخ کرایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت