Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در شرایطی که قرار است لیگ برتر پاورلیفتینگ در بهار سال ۱۴۰۰ با حضور ۸ تیم استارت بخورد، برنامه‌ریزی برای برگزاری جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان هم انجام شده است.

بعد از مذاکرات صورت گرفته میان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، امروز در مراسمی با حضور کیومرث پورایران‌دوست، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رضا فیروزی نایب رئیس و حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون، حسین شیروانی سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و دیگر مسئولان سازمان لیگ تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون بدنسازی و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این تفاهم نامه مقرر شد در مردادماه سال ۱۴۰۰ مسابقات جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان به میزبانی شهر ارومیه برگزار شوند.

بیشتر بخوانید

نصیرزاده: فدراسیون بدنسازی باید عضو مجمع کمیته ملی المپیک شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاورلیفتینگ اخبار ورزشی رقابت فدراسیون بدنسازی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)

به مناسبت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایبت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم عزاداری در خیابان ها، مساجد و تکایای آذربایجان غربی با شکوه خاصی برگزار شد.

دوستداران و عاشقان اهل بیت (ع) در خیابان‌های شهرهای مختلف استان به ویژه در شهرستان ارومیه گردهم آمدند و در سوک شهادت جانسوز امام ششم شیعیان و رئیس مذهب جعفری در قالب دسته های سینه زنی و شاه حسین گویی عزاداری کردند و اشک ماتم ریختند.

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز داشتند.

مراسم سنتی شاه حسین گویی نیز توسط مردم ولایی و عزادار ارومیه با حضور اقشار مختلف از جوانان و پیران دوستدار اهل بیت در خیابان عطایی ارومیه برگزارشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه