Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن صفدری مدیر کل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شایعه کم فروشی یکی از برند‌های مواد شوینده گفت: متاسفانه علی رغم آن که امسال جهش تولید نامگذاری شده بود هجمه‌های نامناسبی علیه تولید کننده‌های بزرگ کشور انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده‌ای جریان تخریب برند‌های معتبر را راه انداخته اند و سعی دارند تا با انتشار تصاویر ساختگی اعتبار برند‌های بزرگ کشور را زیر سوال ببرند.

او ادامه داد: پیش از این هم ماجرای کیک‌های آلوده را تجربه کردیم که میزان فروش این محصول را تحت تاثیر قرار داد. علی رغم ارائه توضیحات منطقی که ثابت می‌کرد بروز چنین تخلفی توسط کارخانه امکان پذیر نیست باز هم برای مدتی ماجرا ادامه پیدا کرد و حال نوبت به پودر‌های شوینده رسیده است.

صفدری با اشاره به ماجرای تازه پیش آمده درباره پودر‌های شوینده گفت: پرکن‌های کارخانجات شوینده معتبر ما به طور کامل اتوماتیک بوده و هیچ عامل انسانی در بسته بندی این محصولات دخالت ندارد که بخواهد یک بسته را ۵۰۰ گرم و بسته دیگر را ۳۵۰ گرم تولید کند. بروز چنین تخلفی امکان پذیر نیست و مطابق توضیحات ارائه شده توسط مدیران کارخانه تخلفی از سمت این واحد تولیدی اتفاق نیفتاده است.

مدیر دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت تصریح کرد: دلیلی وجود ندارد برند‌های معتبری که بعد از سال‌ها فعالیت اعتبار مناسبی بین مصرف کنندگان کسب کرده‌اند، به دنبال چنین تخلفاتی باشند. چه کارخانه‌های تولید کیک و بیسکوئیت و چه کارخانجات بزرگ تولید شوینده با انجام تخلف اعتبار چند ساله خود را به خطر نخواهند انداخت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد شوینده وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی

پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید در خصوص استفاده از برند نوکیا و تایید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است