Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گودرزی عصر سه شنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به لزوم تسریع در پیشرفت سامانه جامع انبارها اظهار داشت: شناسایی و صحت سنجی وضعیت انبارها در استان تهران ضروری است و بایستی از ظرفیت دستگاه‌های مختلف در این زمینه استفاده شود تا این موضوع سرعت بیشتری به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به فسادپذیر بودن کالاهای سلامت محور دپو شده در انبارهای اموال تملیکی و اتمام تاریخ انقضا این کالاها مقرر شده تا فارغ از ابلاغ رأی مرجع قضائی با حضور نمایندگان تعزیرات و نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی و غیره نسبت به امحا آن اقدام کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: مقرر شد هر دوشنبه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی با حضور در انبار اموال تملیکی نسبت به تفکیک و تعیین تکلیف کالاهای سلامت محور در سه گروه قابل ابتیاع، قابل امحا و قابل هبه دسته بندی و لیست آن را به کمیسیون ارسال کنند تا تعیین تکلیف شود.

گودرزی سپس گفت: در راستای دستورالعمل اجرایی ماده ۷ آئین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای گروه کالایی لوازم یدکی خودرو مقرر شد، شناسه کالایی تعریف شود تا کالاهای فاقد شناسه اجازه ورود مواد اولیه نداشته باشند و در مورد کالاهای وارداتی نیز در زمان صدور ثبت سفارش از ثبت کالاهای فاقد شناسه ممانعت شود.
 

کد خبر 5171335

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران حمیدرضا گودرزی سازمان اموال تملیکی ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان بارش برف انتخابات شوراي شهر شیراز اردبیل کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، همزمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، دادستان کل کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضائی در شهرستان میناب حضور پیدا کرد.

دادستان کل کشور در شهرستان میناب ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید و نیز از اداره ثبت اسناد، پارکینگ خودروهای توقیفی آنامیس، اداره زندان، مرکز مانیتورینگ شهرداری بازدید کرد و با پرسنل دادگستری میناب به گفت‌وگو نشست.

دادستان کل کشور در حاشیه این بازدیدها گفت: مواردی که در این بازدیدها مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته، بحث تعیین تکلیف خودروهای توقیفی است.

وی گفت: هیأتی در دادستانی کل کشور به منظور پیگیری و تعیین تکلیف سریع‌تر خودرو و کالاهای توقیفی و کالاهای اموال تملیکی تشکیل شده است.

همچنین دادستان کل کشور از کشفیات و دستاوردهای نیروی انتظامی هرمزگان بازدید و از اقدامات نیروی انتظامی این استان در مبارزه با کالای قاچاق قدردانی کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به سامانه پایش تصویری در نیروی انتظامی، استفاده از این سامانه را برای مشاهده محل دقیق وقوع جرم و کاهش تصادفات مؤثر دانست.

کد خبر 6095247

دیگر خبرها

  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • کیفیت قابل‌قبول هوای تهران در یازدهمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳