Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی گفت: در کنار همه حمایت هایی که از تولیدکنندگان گوشت مرغ صورت می گیرد این کمترین انتظاری است که تولیدکنندگان نیاز استان را در اولویت قرار دهند و نیاز بازار استان خودشان را تامین کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی طالبی استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تنطیم بازار استان یزد در آستانه سال جدید اظهار کرد: با توجه به تقاضای کالاهای اساسی در عید نوروز، ستاد تنظیم بازار استان یزد برگزار شد و همه دستگاه ها گزارش های مربوط حوزه خود را در خصوص اقدامات و تمهیدات تامین و توزیع کالاهای اساسی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر بازار در ایام نوروز افزود: عملکرد دستگاه های مختلف درخصوص تنظیم بازار در دو سه هفته آینده به صورت جدی توسط معاونت امور اقتصادی استانداری یزد رصد و بررسی می شود چراکه علاوه بر نوروز به فاصله کمی وارد ماه مبارک رمضان می شویم و تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم امری ضروری است.

لزوم بهره مندی دستگاه ها از مصوبات تنظیم بازر ملی برای استان یزد

استاندار یزد ابراز کرد: خوشبختانه در خصوص تنظیم بازار در سطح ملی نیز اقدامات و تصمیمات خوبی گرفته شده است و لازم است در استان نیز دستگاه ها حتما از مصوبات تنظیم بازار کشور استفاده کنند تا بهره برداری مناسبی از ظرفیت ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت استان در حوزه نظارت بازار ظرفیت محدودی دارد عنوان کرد: از یک سو همه دستگاه ها اعم از بسیج اصناف، تعزیزات و سایر دستگاه ها باید در این ایام در حوزه نظارت یاری رسان سازمان صمت باشند و از سوی دیگر سازمان صمت استان نیز باید نیازمندی‌ها را اعم از نیروی انسانی و یا تجهیزات را به معاونت اقتصادی استانداری یزد اعلام کند تا با هماهنگی بیشتر همه موانع برای نظارت بر بازار برداشته شود.

هیچ محدودیت برای توزیع اینترنتی وجود ندارد

طالبی تصریح کرد: در حوزه توزیع با توجه به ظرفیت های استان یزد، هیچ محدودیت برای توزیع اینترنتی وجود ندارد چراکه فروشگاه های اینترنتی یکی از ظرفیت هایی است که می تواند کالا را به دست مصرف کننده واقعی برساند و امیدواریم امکانات و مکانیزم های لازم برای توزیع اینترنتی کالاهای مورد نیاز در شب عید فراهم شود.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه ظزفیت یزد برای راه اندازی گسترده ترین شبکه اینترنتی توزیع کالاها با نرخ مصوب را دارد ابراز کرد: بسیاری از مشکلاتی که در حوزه توزیع کالاها وجود دارد را می توان با بهره مندی از فروش و توزیع اینترنتی بر طرف کرد.

وی با اشاره به استفاده از فروشگاه های زنجیره ای برای توزیع مناسب کالاهای مورد نیاز مردم افزود: حتی شهرداری ها با ایجاد محل های عرضه می توانند کمک رسان خوبی در جهت توزیع عادلانه کالاهای مورد نیاز مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باشند.

توجه به تامین مزغ مورد نیاز استان یزد؛ کمترین انتظار از تولیدکنندگان است

طالبی با اشاره به برخی نگرانی ها در خصوص جوجه ریزی و احتمال کمبود گوشت مرغ در بازار گفت: جهاد کشاورزی استان یزد موظف است با مدیریت درست و تامین نهاده دامی در همه مقاطع، نیازمندی و تقاضای مردم را در رابطه با گوشت مرغ و تخم مرغ مرتفع کند.

وی عنوان کرد: در کنار همه حمایت هایی که از تولیدکنندگان گوشت مرغ صورت می گیرد این کمترین انتظاری است که تولیدکنندگان نیاز استان را در اولویت قرار دهند و نیاز بازار استان خودشان را تامین کنند که نظارت جدی بر توزیع مرغ در بازار بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

طالبی اذعان کرد: یکی از اقدمات ضروری در ایام نوروز کاهش توزیع تامین‌های گوشت مرغ بین مصرف کنندگان عمده و توجه بیشتر به بازار مصرف خرد است که مدیریت جدی سازمان صمت استان یزد می طلبد.

ضرورت همراهی رسانه ها و دستگاه های قضایی برای نظارت بر بازار

استاندار یزد اقدامات نظارتی تعزیزات حکومتی را بر بازار تاثیر گذار دانست و افزود: ضمن حضور میدانی، اطلاع رسانی درست و مناسب از فعالیت های نظارتی که صورت می گیرد می تواند در بسیاری از تخلفات  اثر بازدارندگی داشته باشد که همکاری رسانه ها و همراهی دستگاه های قضایی در شهرستان ها در این میان حائز اهمیت است.

طالبی خاطرنشام کرد: فرمانداران نیز در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از رصد بازار غافل نمانند و ضمن ارزیابی کلی از موجودی کالاهای اساسی در سطح شهرستان، با هماهنگی با سازمان صمت استان، تهیه و توزیع کالاهای مورد نیاز را در شهرستان ها مدیریت کنند به ویژه در شهرستان های دور از مرکز استان مدیریت جدی تری را می طلبد.

استاندار یزد با بیان اینکه هیچگونه تردیدی در تامین مرغ مورد نیاز استان یزد پذیرفتنی نیست گفت: جهاد کشاورزی استان با هماهنگی معاونت اقتصادی استانداری باید در تامین و توزیع مرغ استان به هر میزان مورد نیاز تلاش کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کالاهای مورد نیاز توزیع اینترنتی نیاز استان یزد ایام نوروز استاندار یزد تنظیم بازار بازار استان برای توزیع سازمان صمت دستگاه ها گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

10 میلیون عدد "وارفارین" ایرانی به‌زودی وارد بازار می‌شود

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه 190، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پبام/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند