Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@12:28:30 GMT

ستاره خط حمله میلان دو جلسه محروم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۸۷۶۸

ستاره خط حمله میلان دو جلسه محروم شد

آنته ربیچ، ستاره خط حمله میلان، به دلیل توهین به داور در دیدار با ناپولی با محرومیت دو جلسه ای روبرو شد.

به گزارش "ورزش سه"، ابتدای هفته بود که میلان در دیداری سخت و دشوار میزبان ناپولی بود؛ مسابقه نزدیکی که در پایان با تک گل متئو پولیتانو به سود شاگردان جنارو گتوزو خاتمه یافت تا روسونری بیش از پیش از صدر جدول فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما دیدار بین دو تیم میلان و ناپولی خالی از حاشیه نبود. یکی از اتفاقات مهمی که در این مسابقه رخ داد به عصبانیت مهاجم کروات میلان یعنی آنته ربیچ باز می‌گشت؛ جایی که او در لحظات پایانی مسابقه به شدت عصبانی به نظر می رسید و کشمکش شکل گرفته بین او و داور مسابقه باعث شد که این بازیکن کارت قرمز دریافت کرده و اخراج شود.

 

 

 

 

در همین ارتباط ساعتی پیش کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا رای خود را در رابطه با مهاجم میلان صادر کرد و بر این اساس آنته ربیچ به دلیل توهین به داور دیدار میلان و ناپولی یعنی فابریزیو پاسکو با محرومیت دو جلسه ای روبرو شده و به این ترتیب نمی‌تواند تیم استفانو پیولی را در دو مسابقه آینده برابر تیم‌های فیورنتینا و سمپدوریا همراهی کند.

 

همچنین دروازه‌بان ایتالیایی و ملی‌پوش میلان یعنی جانلوئیجی دوناروما نیز به دلیل رفتار توهین آمیز در این مسابقه با جریمه 10 هزار یورویی مواجه شد.

آث میلان جان لوئیجی دوناروما آنته ربیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان جان لوئیجی دوناروما آنته ربیچ آنته ربیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏