Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:48:40 GMT

تیم بانوان شهرداری بم نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۸۷۹۹

تیم بانوان شهرداری بم نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال شد

به گزارش ایرنا، در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم بانوان شهرداری بم در ورزشگاه فجر بم به مصاف وچان کردستان رفت.

در این بازی تیم شهرداری بم توانست با نتیجه چهار بر صفر تیم وچان کردستان را شکست دهد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان بم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از یک طرف به دلیل مشکلات مالی که شهرداری با آن مواجه بود و از طرف دیگر به دلیل محدودیت های کرونا مردد بودیم که آیا امسال می توانیم در لیگ حضور داشته باشیم زیرا سلامتی بازیکنان برای ما بسیار با اهمیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرضیه جعفری افزود: زمانی که توانستیم بازیکنان را در یک جا جمع کنیم و با تمام قدرت به صدر جدول رسیدیم و تیم سیرجان را در خانه شکست دادیم اما نتوانستم در بازی مقابل سپاهان حاضر شوم و بازیکنانم اوضاع روحی مناسبی نداشتند بدون حضور مربی برابر این تیم مسابقه داده و نتیجه را به سپاهان واگذار کردند و صدردنشینی را از دست دادیم.

جعفری ادامه داد: اگر این اتفاقات رخ نمی داد و کنار تیم بودم شاید چنین نتیجه ای به دست نمی آمد.

او اظهارداشت: امروز بخاطر بازیکنان و شهروندان در این بازی حضور داشتم و توانستیم چهار بر صفر تیم وچان کردستان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان بم درباره داوری این دوره از مسابقات گفت: در این فصل در بازی های متعدد چندین بار روی بازیکنان من پنالتی انجام شد ولی داورها هیچ کدام به نفع ما پنالتی نگرفتند اما بازیکنان من در بازی سپاهان و همچنین مقابل تیم سیرجان بدون دلیل اخراج شدند.

وی مشکل بزرگ تیم شهرداری بم را غیبت بازیکنان کلیدی دانست و مونا حمودی مهاجم گلزن تیم ما در بازی با سپاهان اخراج شد و فروغ موری نیز مصدوم بود و این بازی را از دست دادند.‌

جعفری ادامه داد: از مردم بم عذرخواهی می کنیم که نتوانستیم قهرمانی را مجدد به شهرمان بیاوریم اما مطمئنم که شهروندان کاملا در جریان اتفاقات صورت گرفته هستند و می دانند با تمام سختی هایی که در داوری بر تیم ما وارد شد و با توجه به اینکه تیم های دیگر هزینه های بسیار گزافی کرده بودند اما تیم شهرداری بم صدرجدول بود و یک اتفاق باعث شد صدر جدول را از دست بدهیم.

سرمربی تیم بم در پایان از فرماندار، شهردار و مدیریت مجتمع معدنی فراوری روی خان خاتون که به عنوان اسپانسر در کنار شهرداری بم از تیم فوتبال شهرداری بانوان بم  حمایت کرده بودند تشکر و قدردانی بعمل آورد.

برچسب‌ها بم لیگ برتر فوتبال فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بم لیگ برتر فوتبال فوتبال بانوان بم لیگ برتر فوتبال فوتبال بانوان اخبار کنکور فوتبال بانوان شهرداری بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لو آور خواهد رفت.

پاری سن ژرمن که اکنون با 69 امتیاز در صدر  جدول حضور دارد در صورت برد در بازی فردا می‌تواند فاصله با موناکو را به 13 امتیاز برساند و قهرمانی زودهنگامش را مسجل کند.

لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این بازی در مورد وضعیت رندال کولو موآنی گفت:"من معتقدم این مهم است که در زمان نیاز کنار بازیکنان خود باشید. رندال کولو موآنی یک بازیکن عالی است، اما او اعتماد به نفس فوق العاده ای ندارد و من در کنار او هستم. فقط زمانی می‌توانم از بازیکنان حمایت کنم که خوب نباشند. من از بازی‌های کولو موآنی بسیار خوشحالم، اما فکر می‌کنم او می تواند بهتر عمل کند و وقتی این اعتماد به نفس را به دست آورد، عملکردش حتی بهتر خواهد شد."

ترکیب تیم برای بازی قهرمانی‌؟
من به همین روش ادامه می‌دهم و بازیکنان را عوض می‌کنم، چرا باید کاملا تغییر کنیم؟ چیزی که تغییر می کند این است که اگر فردا برنده شویم، رسما قهرمان می‌شویم و انجام آن مقابل هواداران خودمان ایده‌آل است.

وضعیت تیم؟
ما در شرایط ایده آل به پایان فصل می‌رسیم. در لحظه بسیار خوبی هستیم، تقریباً همه بازیکنان را در دسترس داریم و فقط کیمپمبه و ریکو را نداریم. همه بازیکنان فرصت بازی دارند، هواداران خوشحال هستند، این یک پایان فصل بسیار جذاب است.

تیم بهتر کار می‌کند؟
بله، اکنون بلوغ بیشتری نسبت به ماه فوریه وجود دارد اما این بخشی از یک روند است، پاری سن ژرمن از تابستان سال گذشته چیزهای زیادی را تغییر داده است. این مربوط به یک دوره و یک چرخه ساخت و ساز است.  و من مطمئنم که سال آینده ما حتی بهتر خواهیم بود.

وضعیت شما در پاری سن ژرمن؟
همه مربیان روزهای خوب و بد را پشت سر می‌گذارند. امیدوارم بتوانم با مربیان سایر تیم‌ها همدلی کنم. این را می‌دانم که اگر برنده نشوید، حتی از سوی کسانی که تمرین را ندیده‌اند، مورد انتقاد قرار خواهید گرفت.

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم