Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح گفت: امکانات نیروی زمینی سپاه در زمینه بهداشت و درمان قابل قبول و پیشرفته و عملکرد این نیرو نیز همواره درخشان بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار حسن عراقی‌زاده در بازدید از بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه که به همراه مصطفی قانعی، رییس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شد، اظهار کرد: عملکرد بهداشت و درمان سپاه همواره درخشان بوده و در همه بحران‌ها نیروی زمینی همیشه بی‌مانند بوده و وسعت، کمیت و کیفیت کار گویای این واقعیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در یکسال اخیر تهدید زیستی کرونا شرایط را تغییر داده، اما باز هم نیروی زمینی سپاه نقش موثر و تاثیرگذاری را ایفا کرده است.

عراقی‌زاده تاکید کرد: در آنچه که ما دیدیم بخش عمده‌ای از این ویژگی‌ها ایجاد شده بود و یک مجموعه خوداتکا و خودکفا توانسته به خوبی در زمینه کرونا موفق باشد.

وی اضافه کرد: امکانات نیروی زمینی سپاه در زمینه بهداشت و درمان قابل قبول و پیشرفته است. ما باید در زمینه دانش به روز باشیم و همیشه با استفاده از محققان کار را پیش ببریم. در بخش عملیاتی و زیرساختی نیز همه ظرفیت‌های نیروهای مسلح برای کمک به مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته می‌شود و ما همیشه حامی این قبیل اقدامات موثر درمانی هستیم.

در ادامه قانعی در زمینه مقابله با بیماری کووید- ۱۹ عنوان کرد: یکی از مشکلات کویید- ۱۹ عدم پیوستگی امکانات درمانی برای مقابله با این ویروس بوده است که خوشبختانه در مجموعه نیروی زمینی سپاه شاهد این امکانات هستیم.

رییس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: این بسیار مدل خوبی است که ما بتوانیم از آن جهت مقابله با ویروس کرونا استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: در زمینه کمک به نیروی زمینی سپاه دولت در چند بخش کمک‌هایی را پس از بررسی‌ها کارشناسی در زمینه‌های راهبردی و خرید تجهیزات و ادوات انجام دهد.

قانعی اضافه کرد: شرکت‌های دانش بنیانی که در این زمینه کار انجام می‌دهند نیز می‌توانند همکاری و هم‌افزایی‌هایی را داشته باشند. همچنین در زمینه بودجه مدیریت بحران نیز ما می‌توانیم پس از بررسی و مدیریت موشکافانه حمایت‌هایی را داشته باشیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران سپاه نیروی زمینی سپاه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان