Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در آخرین روز ثبت نام  شاهد حضور زیاد داوطلبان از جناحی های مختلف سیاسی و همچنین اعضای شورای شهر فعلی و سابق تهران بودیم.

این ازدحام و شلوغی به گونه ای بود که تا ساعت ۱۵ ۶۰۰ داوطلب ثبت نامشان تکمیل شد و این حجم موجب اختلال در سیستم غیرحضوری ثبت نام شد.

یکی از این داوطلبان در خصوص ثبت نام حضوری خود در ساختمان شماره ۲ فرمانداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: اختلال و کندی سیستم ثبت نام سبب شد که قید ثبت نام الکترونیکی را بزنم و تصمیم گرفتم بصورت حضوری ثبت نام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از ساعت ۱۴ در این محل حضور دارم که پس از گذشت حدود ۲ ساعت این ثبت نام نهایی شد.

ثبت نام به نوبت

این شلوغی عصرگاهی در محل ثبت نام موجب شد که ثبت نام داوطلبان بر اساس شماره و نوبت صورت بگیرد و همچنین برای اولین بار داخل سالن انتظار داوطلبان امروز/سه شنبه مملو از جمعیت شد.

همچنین فرماندار تهران در آخرین ساعات پایانی ثبت نام در این محل حضور یافت و از بخش های مختلف روند ثبت نام داوطلبان بازدید کرد.

عیسی فرهادی در خصوص آمار ثبت نام داوطلبان به خبرنگاران گفت:‌ تا ساعت ۱۵ امروز بیش از ۶۰۰ نفر در حوزه شهر تهران نام نویسی داشتیم که قطعا این آمار تا ساعت ۲۰ زمان پایان ثبت نام افزایش خواهد بود.

وی ادامه داد: همه امکانات مناسب برای نام نویسی آسان داوطلبان بصورت حضوری و غیرحضوری فراهم شده که بر اساس آخرین آمار از حدود ۲ هزار نفر داوطلبان ثبت نام شده بیش از ۶۰ درصد آنها بصورت غیرحضوری ثبت نام داشتند.

فرماندار تهران در خصوص آخرین مهلت زمان ثبت نام نیز گفت:‌ این مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۰ خواهد بود و این زمان غیر قابل تمدید است.

به گفته وی، وزارت کشور بدلیل حضور زیاد داوطلبان زمان پایان ثبت نام را از ساعت ۱۸ به ۲۰ افزایش داد اما طبق قانون دیگر تمدید زمان ثبت نام دوباره تمدید نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، در آخرین روز ثبت نام حضور داوطلبان در کلانشهر تهران و سایر کلانشهرهای کشور زیاد بود و وزارت کشور در اطلاعیه ای زمان ثبت نام این انتخابات را ۲ ساعت تمدید کرد و در نهایت ششمین دوره انتخابات شورای شهرها در ساعت ۲۰ امشب بسته شد.

در میان افراد ثبت نام کننده در آخرین روز این نام نویسی هم می توان به ثبت نام حضوری افشین حبیب زاده، زهرا صدراعظم نوری، سید محمود میرلوحی و محمد سالاری از اعضای فعلی شورای شهر اشاره کرد.

همچنین افرادی چون مهدی چمران رییس سابق شورای شهر تهران، مرتضی طلایی نایب رییس سابق شورای شهر تهران، عبدالمقیم ناصحی عضو سابق شورای شهر تهران، پروانه مافی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، علی کفایی محمد نژاد و ابراهیم مداحی از مدیران شهرداری تهران و همچنین محمد رضا رشیدی مدیرعامل سابق فروشگاه رفاه در این دوره نام نویسی کردند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهر تهران پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهر تهران اخبار کنکور شورای شهر تهران آخرین روز نام نویسی ثبت نام تا ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟

پارک خودرو در حاشیه خیابان اگرچه امروز یک تصویر آشنا برای همه شهروندان است، اما روزگاری در تهران رسم بود که رانندگان خودرو‌های خود را درست در وسط خیابان پارک کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، این تصویر جالب از خیابان سعدی تهران به سمت میدان مخبرالدوله که در دهه ۳۰ ثبت شده است، قوانین شهری متفاوت آن روزگار را نشان می‌دهد. همان روز‌ها که اگرچه شمار خودرو‌ها بسیار کمتر بود، اما رانندگان باید برخلاف قوانین فعلی، خودرو‌های خود را در وسط خیابان پارک می‌کنند. موضوعی که اگرچه امروز هم در برخی معابر تهران مشاهده می‌شود، اما علت آن کمبود جای پارک حاشیه‌ای است.

دیگر خبرها

  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • سیل دیشب «سنگان» در حاشیه تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد