Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:16:24 GMT

آخرین خبرها از چهارشنبه سوری در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۹۶۸۰

آخرین خبرها از چهارشنبه سوری در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، دومین چهارشنبه‌سوری با چاشنی کرونا است که در این زمینه همانند سنوات گذشته در کنار توصیه‌ها و هشدارها اقدامات لازم در دستور کار دستگاه‌های خدماتی و امدادی قرار گرفت.

علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، از آماده‌باش کامل آتش‌نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در مراسم چهارشنبه‌سوری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقرار ماموران آتش‌نشانی در ۶ میدان مرکزی شهر، افزود: همچنین استقرار خودرویی در خیابان مهم شهر از دیگر خدمات است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری بیان کرد: تاکنون هیچ حادثه‌ای نداشتیم.

دومیرکلایی یادآور شد: سال گذشته در چهارشنبه آخر سال ۲۰ مورد حادثه آتش‌سوزی داشتیم که همه این موارد اطفا و مهار شده است و امیدواریم امسال نسبت به سال گذشته آمار کمتری داشته باشیم.

*انفجار ماده محترقه در دست یک نوجوان

اشک‌پور سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۱۵ امروز سه‌شنبه ۲۶ اسفند با اعلام خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس آمل، بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس کلوده به محل حادثه واقع در زنگی‌کلا از توابع کلوده(محمودآباد) اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه گفته شد در اثر انفجار ماده محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله اتفاق افتاد و باعث آسیب شدید به انگشت دست شد.

براساس این گزارش، این مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا شهرستان محمودآباد منتقل شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اشک پور حادثه چهارشنبه سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد با خودروی سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد، مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب تصریح کرد: این فرد زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیات امدادی و آتش‌نشانی پس از رهایی به گلشن‌زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • فیلم/ تازه‌ترین خبرها از مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه