Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیستم میزبان ذوب آهن است

پیکان و ذوب آهن در چهارچوب هفته هجدهم لیگ بیستم مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

اطلاعات بازی

هفته هجدهم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس

پیکان - ذوب آهن

چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 16:00

داور: حسن اکرمی – میلاد قاسمی – مجتبی غریب – حمید نادری / کمک داور اضافی ۱و۲ : علی بای – مهرداد خسروی / ناظر: ایرج نظر

تهران - ورزشگاه دستگردی

 

وضعیت دو تیم

پیکانی ها در جام حذفی نتوانستند از پس استقلال مجیدی بر بیایند و با باخت در جام حذفی پا به میدان مقابل ذوبی ها می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان تحت هدایت مهدی تارتار در رده یازدهم جدول رده بند قرار دارد. پیکانی های تهران در هفده بازی 19 گل خورده اند و 17 گل هم به ثمر رسانده اند.

به نظر می رسد ذوب آهن با ورود مجتبی حسینی توانسته است خودش را بازیابی کند. ذوبی ها در هفده بازی در لیگ بیستم 24 گل خورده اند و 19 گل نیز به ثمر رسانده اند. آنها در تلاش برای فرار از منطقه سقوط کردند. بازی رفت دو تیم با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

وضعیت دو تیم در جدول

 

دیدار های اخیر دو تیم

 

اخبار داغ 

رسول پناه: می خواهم درباره گل محمدی حقایق را بگویم کنایه برنامه فوتبال برتر به عادل فردوسی پور / ویدیو حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد دوباره زیر تیغ جراحان می رود؛ فصل برای او به پایان رسید زلاتان ابراهیموویچ در 39 سالگی به تیم ملی سوئد بازگشت / غیر رسمی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!

طرفداری| شمس آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید.

در اولین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین از ساعت 18:20 در ورزشگاه  خالی از تماشاگر سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم پیکان تهران رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شمس اذر به پایان رسید. پیکان در دقیقه 89 گل مساوی را زد اما دقیقه 3+90 دومین گل را خورد و بدون امتیاز قزوین را ترک کرد. با این برد شمس آذر 34 امتیازی شد وبا یک پله صعود به رده هفتم جدول لیگ رسید و پیکان 25 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند. پوریا سرآبادانی (10) و حسین گودرزی (2+90) برای شمس آذر و حامد پاکدل (89) برای پیکان گلزنی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • ویدیو/ آخرین اظهارات اوسمار پیش از مصاف حساس با سپاهان
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر