Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تا دیروز حدود ۲۵.۵ هزار نفر برای انتخابات شورا‌ها ثبت نام کرده بودند، امروز این عدد از ۴۶ هزار تن فراتر رفت که معنای آن هجوم شدید داوطلبان برای ثبت نام است.

به گزارش «تابناک»، این آماری است که سید اسماعیل موسوی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور ارائه کرده و بر اساس آمار تجمیعی ثبت نام‌ها در فرمانداری‌های سراسر کشور، دفاتر پیشخوان دولت در همه شهر‌ها و البته ثبت نام غیرحضوری به کمک رایانه و تلفن همراه هوشمند تا ساعت ۲۱ امشب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن گونه که سخنگوی ستاد انتخابات گفته، «تا ساعت ۲۱ امروز سه شنبه ۲۶ اسفندماه ماه و هفتمین روز از مهلت یک هفته‌ای ثبت نام داوطلبین انتخابات شورا‌های اسلامی شهر، در سراسر کشور ۴۶۷۵۳ نفر ثبت نام کردند؛ از این تعداد، ۸۸ درصد به مردان و ۱۲ درصد به زنان اختصاص دارد.»

بر اساس این، امروز (تا ساعت ۲۱) کمی بیش از ۲۱ هزار نفر در این انتخابات ثبت نام کرده اند، که تنه به تنه کل ثبت نام کنندگان در شش روز گذشته در سراسر کشور می‌زند، هرچند اگر این آمار را با شمار ثبت نام کنندگان در روز‌های ابتدایی قیاس کنیم، نتیجه عجیب‌تر می‌شود؛ مثلا می‌شود گفت امروز بیش از ۴ برابر کل ثبت نام کنندگان در سه روز نخست، ثبت نام کرده اند!

نکاتی که نشان از هجوم شدید داوطلبان حضور در این انتخابات در قامت کاندیدا، در روز جاری دارد. روندی که احتمالا ادامه دار خواهد بود و حتی ممکن است موجب تمدید مهلت قانونی ثبت نام شود که بر اساس اعلام قبلی مسئولان، تا ساعت ۲۴ امشب است. مهلتی که تا این لحظه سخنگوی ستاد انتخابات خبری از تمدید آن نداده است.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: حداقل دستمزد چهارشنبه سوری بمباران شیمیایی حلبچه اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه واکسن فخرا انتخابات شورا مهلت قانونی آمار ستاد انتخابات حداقل دستمزد چهارشنبه سوری بمباران شیمیایی حلبچه اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه واکسن فخرا تا ساعت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری