Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@23:41:28 GMT

اسکوچیچ: بازیکنی اشتباهش کند بیرونش می کنم!

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۰۲۱۷

اسکوچیچ: بازیکنی اشتباهش کند بیرونش می کنم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در برنامه کتاب باز حاضر شد و یک چهره جدید از خود به نمایش گذاشت.

دراگان درباره کتاب و نویسنده های مورد علاقه خود و زمینه مطالعاتی اش گفت: تمام کتاب‌های علوم اجتماعی، روانشناسی و روابط با رسانه‌ها که مرتبط با کارم باشد را می‌خوانم؛ همیشه به شوخی می‌گویم آدم‌ها هم مثل موبایل، نسل جدید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من الان نسل هفتم خودم هستم و این تغییرات را مدیون کتابم. بورخس مورد علاقه ام نیست. یک جمله دارد که می گوید "چیزهای احمقانه زیادی است که مردم به آن علاقه دارند که یکی از آن ها فوتبال است"؛ این جمله باعث شد او از چشمم بیفتد.

او درباره اینکه آیا از شغل خود، مربی گری فوتبال راضی است یا خیر، اظهار کرد: پائولو کوئیلو محبوب ترین نویسنده من است . او همیشه درباره طی کردن مسیر صحبت می کند و من فکر می کنم در این مسیر قرار گرفتم و خوشحالم. من کارم را انجام می دهم چون عاشق آن هستم. وقتی عاشق چیزی هستید نمی توانید دلیل خاصی برایش بگوید. محیط و علاقه پدرم به فوتبال خیلی در انتخاب شغلم تاثیر گذار بود.شاید بتوانم کارهای دیگری هم انجام بدهم اما از مربیگری فوتبال لذت می‌برم و فکر می‌کنم در آن موفق بودم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که اگر یکی از بازیکنانت اشتباه بدی مرتکب شود، چه واکنشی دارید، گفت: اتفاقی است که می افتد اما اگر چندین بار تکرار شود بیرونش می کنم! فوتبال خیلی آسان است؛ اگر شما یک دروازه بان و فوروارد خوبی داشته باشید؛ من بقیه را سازمان دهی می کنم.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران گفت: آن قدر آنالیز کردم، خسته شدم. تشنه شروع بازی‌های تیم ملی هستم، تا این آنالیزها را در زمین پیاده کنیم. از آن دست مربیانی هستم که از تغییر و ریسک در ترکیب نمی‌ترسم که این را می‌توانید در دو بازی قبلی تیم ملی ببینید. هیچ‌وقت نگران از دست دادن کارم نیستم بلکه نگران از دست دادن شخصیتم هستم. به مسائل حاشیه‌ای مثل اینستاگرام توجه چندانی ندارم.

او درباره سختی خط زدن نام بازیکنان برای یک مربی گفت: برای سرمربی این کار خیلی سختی است چرا که با تصمیماتش ممکن است روابطش با آن ها تغییر کند اما من سعی می کنم زمان زیادی برای این کار بگذارم. به هر حال این تفاوت نظرات سرمربی و بازیکن است و طبیعی است که بازیکن به تیم فکر نکند اما من به عنوان یک سرمربی باید به کل تیم فکر کنم. وقتی شما می بازید خبرنگارها درباره بازیکنانی که بازی نکردند از شما می پرسند و قطعا آن ها بهترین بازیکنان زمین هستند، چون نبودند که اشتباه کنند!

بیشتر بخوانید: عزیزی خادم: تنها راه حل فعلی حمایت برای بازنگری رای فیفا است

253 251

کد خبر 1496418

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران کتاب تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟

یوونتوس به خرید دروازه‌بان مونتزا نزدیک شده است

طرفداری | یوونتوس پس از سال‌ها ممکن است تغییراتی درون دروازه‌اش ایجاد کند و برای جایگزینی وویچک شزنی آماده می‌شود.

به گزارش توتو اسپورت، یوونتوس مذاکرات برای خرید میکله دی گریگوریو، دروازه‌بان 26 ساله مونتزا را شروع کرده و وارد مراحل نهایی مذاکرات نیز شده است. یووه قراردادی 5 ساله تا تابستان 2029 با دستمزد سالانه 3 میلیون یورویی را به دی گریگوریو پیشنهاد کرده که بازیکن آن را پذیرفته است. چهارشنبه شب میان کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس با آدریانو گالیانی، همتای خود در مونتزا ملاقاتی انجام شد که نتیجه این دیدار نیز مثبت ارزیابی شده است.

مونتزا برای فروش سنگربان مطمئن خود، رقمی حدود 20 میلیون یورو می‌خواهد که یووه با پرداخت این رقم مشکلی نخواهد داشت؛ اگرچه بیانکونری مایل است بازیکنی در این معامله بگنجاند تا پول کمتری پرداخت کند. ممکن است ماتیا پرین، دروازه‌بان ذخیره یوونتوس یا یکی از محصولات آکادمی، آن بازیکنی باشند که در معامله دی گریگوریو جای می‌گیرند. 

کوریره دلو اسپورت نیز در گزارشی مشابه به نزدیک بودن انتقال میکله دی گریگوریو به یوونتوس پرداخته است. به گفته این نشریه چاپ رم، این سنگربان ایتالیایی قرار است فصل آینده ذخیره وویچک شزنی باشد و در تابستان 2025 پس از خروج دروازه‌بان لهستانی، دی گریگوریو مرد اول دروازه یوونتوس شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی