Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه 26 اسفندماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ مسافر اتوبوس وکشف ۱۹ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۱۹ کیلو تریاک توسط ماموران ایست و بازرسی "قلاتویه" این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی "قلاتویه" داراب حین کنترل خودر‌های عبوری، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از چمدان ۲ نفر از مسافران، ۱۹ کیلو تریاک که به طرز حرفه‌ای جاسازی شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف کالای قاچاق در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از کشف ۱۳ هزار کیلوگرم تخمه آفتابگردان قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار بیان کرد: ماموران انتظامی "خرمبید" در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، حین کنترل خودرو‌های عبوری منتهی به این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل کالا مشکوک و آن را توقیف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از آن خودرو موفق شدند ۱۳ هزار کیلوگرم تخمه آفتابگردان خارجی قاچاق را کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خرمبید با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال قاچاق کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

یک کشته و ۴ مجروح حاصل واژگونی پژو ۴۰۵

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس از فوت یک نفر و مجروح شدن ۴ نفر دیگر بر اثر واژگونی پژو ۴۰۵ در محور روستایی "زیرآب" به سمت شهرستان زرین‌دشت خبر داد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور روستایی "زیرآب" به سمت شهرستان "زرین‌دشت" به مأموران اعلام شد.

او افزود: ماموران پلیس راه با حضور در محل حادثه و بررسی‌های اولیه متوجه شدند که یک سواری پژو ۴۰۵ با ۵ سرنشین در مسیر مذکور در حرکت بوده که واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس با بیان اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۴ سرنشین دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: کارشناس پلیس راه علت این تصادف را نداشتن توجه به جلو از جانب راننده اعلام کرد.

دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو و اماکن خصوصی با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان ممسنی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی با انجام گشت زنی هدهمند، یک نفر سارق را حین انجام سرقت محتویات خودرو شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ممسنی تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت درون خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نیکبخت از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف اکلیل و سرنج و مواد محترقه در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف ۶ کیلوگرم اکلیل و سرنج و ۱۱ هزار و ۴۰۰ عدد انواع مواد محترقه قاچاق خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و تخصصی از فروش مواد محترقه در ۲ مغازه در سطح شهر مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن دو مکان، ۶ کیلوگرم اکلیل و سرنج و ۱۱ هزار و ۴۰۰ عدد انواع مواد محترقه قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش مواد محترقه و موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

طرح انضباط بخشی ترافیکی در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از توقیف ۳۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اجرای طرح ارتقاء و امنیت چهارشنبه آخرسال و انضباط بخشی ترافیکی طی سه روز گذشته خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء و امنیت چهارشنبه آخر سال، طرح انضباط بخشی ترافیکی با هدف برخورد با وسائل نقلیه متخلف در سطح شهرستان آباده توسط ماموران طی ۳ روز اخیر به مرحله اجرا درآمد.

او با بیان اینکه در نتیجه این طرح، ۱۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد، افزود: نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از دلایل عمده توقیف بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده، خاطر نشان کرد: این طرح به صورت مستمر ادامه دارد و از مردم انتظار می‌رود تعامل و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

کشف بیش از ۱۷ هزار عدد انواع مواد محترقه 

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۱۷ هزار و ۲۷۹ عدد انواع مواد محترقه و دستگیری ۵ نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جلوگیری از فروش و توزیع مواد محترقه قاچاق، فروشگاه‌ها و مراکز خرید مشکوک به فروش مواد محترقه به صورت مستمر تحت بازدید و کنترل محسوس و نامحسوس ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او ادامه داد: در این بازدید‌ها ۵ مغازه توزیع مواد محترقه شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از این مکان‌ها، ۱۷ هزار و ۲۷۹ عدد انواع مواد محترقه کشف و در این خصوص ۵ نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از والدین خواست در ایام پایانی سال بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت توزیع کنندگان مواد محترقه، مراتب را در سریع‌ترین زمان با تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان عدد انواع مواد محترقه اکلیل و سرنج ۱۹ کیلو تریاک فقره سرقت پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد