Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در شرایطی باید فردا به مصاف ماشین سازی برود که غیبت محمد دانشگر در این دیدار قطعی است و این موضوع، دست فرهاد مجیدی را بسته است. سرمربی آبی پوشان باید در خط دفاعی خود تغییرالتی را به وجود آورد تا جای خالی مدافع ثابت تیمش پر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، غیبت محمد دانشگر مدافع استقلال باعث شده ترکیب ثابت این تیم در ۲ بازی گذشته تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب استقلال خلاف دیدار برابر فولاد و پیکان، در بازی با ماشین سازی تغییر خواهد کرد.

فرهاد مجیدی در ۲ بازی که به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده با ۱۱ بازیکن ثابت تیمش را به میدان فرستاده تا اینطور به نظر برسد مربی جوان آبی ها علاقه دارد در ترکیب تیمش از نفرات ثابت استفاده کند. این در حالی است که در طول نیم فصل اول و زمانی که محمود فکری سرمربی استقلال بود، معمولا در هر بازی هم سیستم و هم نفرات داخل زمین استقلال تغییر می کرد.

با این حال غیبت محمد دانشگر در بازی فردا برابر ماشین سازی باعث شده مجیدی مجبور باشد حداقل یک تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند، بازیکنی که هم از حضور در تمرینات استقلال منع شده است و هم به دلیل ۴ اخطاره بودن نمی تواند برابر ماشین سازی بازی کند.

در این بین شنیدیم احتمالا برای بازی فردا برابر ماشین سازی محمدحسین مرادمند به ترکیب استقلال اضافه می شود تا آبی ها با حداقل یک تغییر نسبت به ۲ بازی قبل در زمین حاضر شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد دانشگر استقلال ماشین سازی محمدحسین مرادمند استقلال فرهاد مجیدی ماشین سازی محمد دانشگر محمدحسین مرادمند ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 848758 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است