Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:۵۴ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار در یک مغازه در خیابان نبرد جنوبی خیابان اقاجانلو به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه ٢۴ در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که حادثه در یک ساختمان دو طبقه مسکونی که یک طبقه همکف نیز دارد رخ داده است. در طبقه همکف این ساختمان یک مغازه ١٠ متری وجود داشت که در زمینه عرضه مواد دخانی فعالیت می کرد و یک زیرزمین هم داشت که آرایشگاه بود. 

ملکی افزود: انفجاری که در مغازه فروش دخانیات رخ داده بود، موجب شکسته شدن شیشه و پنجره های این ساختمان ها شده بود اما خوشبختانه این حادثه موجب آتش سوزی نشده بود و در حد همان انفجار بود. 

وی گفت: دو مرد جوانی که در این محل حضور داشتند از ناحیه چشم دچار آسیب شده بودند. متاسفانه یکی از آن ها از ناحیه هر دو چشم آسیب شدیدی دیده بود که امیدواریم وضعیتش بحرانی نباشد. 

ملکی گفت: یک دستگاه خودرو جک شاسی بلند و یک دستگاه خودرو ٢٠۶ در مقابل مغازه پارک شده بودند که خسارت هایی نیز به هر دوی آن ها وارد شده بود. 

وی گفت: طبق بررسی کارشناس و فرمانده آتش نشانی که با توجه به مشاهدات و آثار به جا مانده در محل حادثه از آثار مواد شیمیایی به جا مانده از تولید نارنجک های دست ساز صورت گرفت، نشان داد که در این محل اقدام به تولید و استفاده مواد ترقه های دست ساز می شده که انفجار آن ها باعث این حادثه شده است. 

پربیننده ترین خفت‌گیری یک سبیل کلفت با چادر! +عکس کفتارهای فریمان به دار مجازات آویخته شدند همسر صیغه‌ای طراح نقشه سرقت از خانه مرد تاجر عاملان تعرض به زن کوهنورد بالای چوبه دار قتل پسر ۱۰ساله به دست ناپدری +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انفجار برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار در مرکز ولایت بدخشان افغانستان

منابع خبری از وقوع انفجار در مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان خبر می‌دهند.

به گزارش تسنیم، منابع خبری از وقوع انفجار در منطقه «گذر سرکُنده» شهر «فیض‌آباد» مرکز ولایت بدخشان خبر دادند.

«ذبیح‌الله امیری» رئیس اطلاعات و فرهنگ طالبان در بدخشان بدون اظهار نظر درباره ماهیت انفجار و تلفات احتمالی این رویداد گفت که جزئیات را بعداً در اختیار رسانه‌ها خواهد گذاشت.

به گفته منابع در بیمارستان ولایتی بدخشان، دست‌کم شش جسد و ۱۴ زخمی به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

منابع افزودند یک مهاجم مواد منفجره همراه خود را در میان کاروان نظامی طالبان منفجر کرد و دستکم یک خودرو تخریب شد.

هنوز گروهی مسئولیت این انفجار را به‌عهده نگرفته است.

دیگر خبرها

  • مصائب روستای سوخته؛ این‌بار ماشین آتش‌نشانی آب داشت، اما نیرو نه!
  • وقوع انفجار در مرکز ولایت بدخشان افغانستان
  • وقوع انفجار در شمال شرق افغانستان
  • بازماندگان امام‌زاده ابراهیم چه می‌گویند؟ «تنها ماشین آتش‌نشانی، آب داشت اما راننده نداشت»
  • بازماندگان امامزاده ابراهیم چی می گویند؟ «تنها ماشین آتش‌نشانی، آب داشت اما راننده نداشت»
  • ماشین آتش‌نشانی آب داشت، اما نیرو نداشت؛ روایت بازماندگان روستای سوخته
  • امامزاده ابراهیم، هفت روز پس از آتش‌سوزی مهیب
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)