Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزهم مانند روزهای گذشته در بازار خودروهای داخلی ثبات قیمت حاکم است و با این وجود روند قیمت برخی از خودروها مانند ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ کماکان کاهشی است.

به گزارش قدس آنلاین، امروز هم قیمت ها در بازار خودرو ثبات داشته اند به طوری که پراید ۱۱۱ طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی ۱۲۳ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت بر روی ۱۰۶ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۲ و ۱۵۱ نیز به ترتیب امروز ۱۱۳ و ۱۰۷ میلیون تومان قیمت داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین خودروهای پژو اما امروز روند قیمت ها ریزشی بوده است و با این وجود که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در این مدت بر روی ۱۸۵ میلیون تومان ثابت مانده است ولی تیپ ۵ این خودرو در این مدت ۱ میلیون تومان دیگر ارزان شده است و این خودرو امروز به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ نیز امروز ۱ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو امروز به قیمت ۱۹۸ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس ساده نیز امروز ۱ میلیون تومان دیگر ارزان شده است و این خودرو امروز به قیمت ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز امروز ۳ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو امروز به قیمت ۳۸۵ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای تیبا نیز تیبا ۲ امروز ۱ میلیون تومان دیگر ارزان شد و این خودرو در حال حاضر ۱۲۶ میلیون تومان قیمت خورده است و تیبا صندوقدار اما در این مدت ثبات قیمت را تجربه کرده است و این خودرو در حال حاضر ۱۱۸ میلیون تومان قیمت دارد.

در بین خودروهای گروه دنا نیز قیمت دنا معمولی در این مدت بر روی ۲۶۴ میلیون تومان ثابت بوده است و دنا پلاس دنده ای توربو امادر این مدت ۳ میلیون تومان دیگر ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودروها داخلی در جدول زیر آمده است:

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازار خودرو قیمت میلیون تومان دیگر ارزان میلیون تومان رسیده میلیون تومان ثابت میلیون تومان قیمت بین خودروهای ۱ میلیون تومان قیمت ها امروز ۱ بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا بر اساس گزارش میدانی از بازار ارز، قیمت دلار که در روزهای گذشته روند کاهشی گرفته بود، امروز به کانال ۵۹ هزار تومان هم رسید؛ برخی از دلالان میدان فردوسی، قیمت این ارز را تا ۶۰ هزار تومان هم عنوان کردند و در مواردی هم این نوع ارز را تا ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان هم می‌فروختند.

دلالان چهارراه استانبول و خیابان منوچهری معتقدند در روزهای آینده امکان ریزش دلار تا ۵۸ هزارتومان هم وجود دارد.

بازار میدان فردوسی که در تلاطم افزایش قیمت‌ها، تب و تاب فروش از سوی دلالان را به همراه داشت، امروز از هیجان خالی بود؛ البته فروشندگان دلار همچنان در بازار حضور داشتند تا اگر تقاضایی برای خرید باشد، پاسخ دهند.

تحولات‌ مرزی بین ایران و پاکستان قبل از پایان یافتن تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، سرآغازی برای روند صعودی قیمت دلار بود. همچنین همزمان‌ با پایان تعطیلات نوروزی، اخبار سیاسی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق در سیزدهم فروردین‌ماه منتشر شد و روند صعودی که در بازار ارز آغاز شده بود را تسریع کرد.

به‌دنبال این اتفاق، ایران ۲۵ فروردین‌ماه، در عملیات «وعده صادق» یک حمله موشکی به رژیم صهیونسیتی ترتیب داد و فردای این حمله، قیمت دلار در ساعات آغازین بازار، به ۷۰ هزار تومان هم رسید؛ اما این روند صعودی ادامه‌دار نبود و در عرض چند ساعت، بازار روند نزولی به خود گرفت و به ۶۶ هزار تومان هم رسید.

در این مدت برخی از کارشناسان بازار هشدار دادند که روند صعودی این روزهای بازار ارز، ناشی از هیجانات سیاسی است و ادامه‌دار نخواهد بود؛ درواقع به گفت آنها از نظر اقتصادی اتفاقی رخ نداده که بخواهد علت افزایش قیمت ارز باشد. البته برخی دیگر از کارشناسان تاکید کردند که بدون یک بسته سیاستی مناسب، بازار ارز انضباط نمی‌گیرد و این بازار نیازمند برنامه پایدار است.

کد خبر 847888 برچسب‌ها خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!