Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید با کسب پیروزی 3-1 خانگی مقابل آتالانتا، در مجموع دو دیدار 4-1 پیروز شد و بعد از دو سال ناکامی در مرحله یک هشتم نهایی، راهی دور یک چهارم رقابت ها شد.
به گزارش آریا، رئال مادرید قدرت خود را مقابل آتالانتا به رخ کشید و با یک پیروزی شیرین و راحت مقابل نماینده ایتالیا به مرحله بعد صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه `26 موقعیت طلایی مسابقه روی همکاری بنزما و وینیسیوس خلق شد که مهاجم برزیلی در محوطه شش قدم تعلل کرد و در نهایت ضربه اش به تکل مدافع حریف برخورد کرد و دور شد. دقیقه `34 اشتباه فاحش اسپورتیلو، دروازه بان آتالانتا که با ضربه ای کوتاه توپ را تقدیم لوکا مودریچ کرد و این بازیکن پس از ورود به محوطه جریمه با یک پاس عرضی بنزما را در موقعیت گلزنی قرار داد و مهاجم فرانسوی با یک بغل پای ساده حساب کار را 1-0 کرد.
دقیقه `52 وینیسیوس باز هم روی یک ضدحمله خوب حرکت کرد و دفاع آتالانتا را با تکنیک خود بهم ریخت و تک به تک شد اما از چند قدمی با ضربه ای ضعیف توپ را از کنار دروازه به بیرون زد. وینیسیوس جونیور امشب با وجود اینکه موقعیت های بسیار خوبی را از دست داد، اما با تکنیک ناب خود بارها دفاع آتالانتا را آزار داد تا در نهایت در دقیقه `59 روی یک حرکت انفجاری دیگر با خطای بازیکن حریف متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در دقیقه `60 سرخیو راموس پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با ضربه ای دقیق حساب کار را 2-0 کرد تا تقریباً کار آتالانتا تمام شده باشد و دو غایب بازی رفت، گل های این دیدار را به ثمر برسانند.
دقیقه `64 ادر میلیتائو جای سرخیو راموس را گرفت و خوش و بش و خنده کاپیتان رئال مادرید با زیدان یکی از صحنه های جالب این مسابقه بود. دقیقه `67 ضربه پای چپ خطرناک زاپاتا با واکنش خوب کورتوا دفع شد. دقیقه `68 ارسال عالی لوکاس وازکز از سمت راست و دو ضربه سر پیاپی بنزما که اولی با واکنش اسپورتیلو و دومی با برخورد به تیر عمودی گل نشد. دقیقه `69 رودریگو جای وینیسیوس را گرفت.
در دقیقه `77 زاپاتا با عبور از ناچو در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما باز هم کورتوا مقابل ضربه این بازیکن سد شد تا دروازه اش را بسته نگه دارد. در دقیقه `82 آسنسیو جای والورده را گرفت. در دقیقه `83 لوئیس موریل با یک ضربه ایستگاهی زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه رئال مادرید را باز کرد تا اختلاف کم شود.
رئال مادرید خیلی زود پاسخ این گل را با گل سوم خود داد؛ در دقیقه `84 آسنسیو لحظاتی پس از ورود به میدان، پاس عالی لوکاس وازکز را در داخل محوطه جریمه با یک ضربه پای چپ زمینی به گل تبدیل کرد. در نهایت بازی بعد از 5 دقیقه وقت تلف شده، با برتری شیرین رئال مادرید به پایان رسید تا همراه با منچسترسیتی، دو صعود کننده لیگ قهرمانان اروپا باشند.
زین الدین زیدان که سابقه سه قهرمانی اروپا را به عنوان سرمربی رئال مادرید دارد، در پایان بازی گفت: ما نمایش فوق العاده ای ارائه کردیم. در تمامی زمینه ها از اول تا آخر بازی عملکرد قدرتمندی داشتیم. وقتی حس می کنید که عملکرد درخشانی ارائه کرده اید، صعود به دور بعد خوشآیند تر می شود. ما در مرحله یک چهارم نهایی هستیم و همه چیز به مراتب سخت تر خواهد شد. می دانیم که باید خوب استراحت کنیم چون روز شنبه بازی دیگری داریم و همینطور خواهد بود. از لحاظ دفاعی بازی را خوب کنترل کردیم و در حمله موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. برای بازیکنانم و عملکردی که ارائه کردند، خوشحالم.
به نظرم عملکرد وینیسیوس خوب بود، بخصوص روی حرکتی که پنالتی گرفت. می دانیم که پا به توپ خوبی دارد و در فضایی که دارد می تواند با سرعتش تفاوت ها را رقم بزند و این کاری بود که دقیقاً انجام داد. همیشه به دنبال کمک به تیم است و از پنالتی که گرفت خوشحالم چون کار را 2-0 کرد و این مهم بود.
قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا؟ این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. چرا که نه؟ به همین منظور اینجا هستیم. سعی خود را خواهیم کرد. این سوال بزرگی است، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. در هر دو تورنمنت زنده ایم، و امشب باید از این نتیجه لذت ببریم، نه تنها به خاطر گل هایی که به ثمر رساندیم بلکه به خاطر عملکردی که داشتیم. وقتی روی تاکتیکی با بازیکنان کار می کنید و آنها در جریان بازی آن را به درستی اجرا می کنند واقعاً باعث خوشحالی است، بخصوص که بازی در مقابل تیمی بود که انرژی و توان زیادی از شما می طلبد.
تنها در این تورنمنت نیست، بلکه هر روز شاهد اهمیت راموس هستیم. او یک رهبر است و چهره ای مهم برای ما محسوب می شود. تنها الان اینطور نیست، و سال ها همینطور بوده است. او کارنامه فوق العاده ای داشته و مسلماً ترجیح می دهم که او را در تیم خود داشته باشیم.
استفاده از سه مدافع مرکزی سیستمی است که می توانیم از آن بهره ببریم. بازیکنان لازم برای اجرای این تاکتیک را داریم و هر بار که بخواهیم می توانیم از آن استفاده کنیم. بازی با الچه آزمایشی نبود، قبلاً هم مثل امروز با سیستم 2-5-3 بازی کرد ه بودیم، اما می توانیم با روش های دیگری هم بازی کنیم.
مودریچ خیلی باهوش است، و این بدیهی است. او 35 سال دارد اما این درون زمین مشخص نیست. اگر لوکا قصد مربیگری داشته باشد، این پتانسیل را در خود دارد. او فوتبال را درک می کند، و اگر بخواهد مربیگری کند، هیچ مشکلی نخواهد داشت. من عاشق این نوع بازیکنان هستم. امروز با اجرای بازی محوری در کنار کروس، ترکیبی عالی با هم داشتند و این برای تیم فوق العاده است. برای همه خوشحالم چون از ابتدا تا انتها تمرکز خود را از دست ندادیم. همه توپ ها حیاتی هستند و وقتی اینطور بازی کنیم، شکست دادن ما سخت می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید آتالانتا نماینده ایتالیا رئال مادرید ضربه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان

ملی پوش تنیس روی میز ایران با شکست نماینده چین تایپه به مرحله یک شانزدهم نهایی جدول اصلی مسابقات عربستان صعود کرد.

به گزارش ایسنا، جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان برگزار شد و نماینده ایران موفق به شکست حریف خود شد. 

نوشاد عالمیان در دوره نخست جدول اصلی مسابقات توانست بازیکن چین تایپه که رنکینگ ۲۹ جهان را داشت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. 

عالمیان پیش از این در جدول مقدماتی توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش بلژیک و مصر به جدول اصلی مسابقات صعود کند. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

مرحله یک سی و دوم نهایی جدول انفرادی 
نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان ) ۳ - چنگ کائو از چین تایپه ( رنکینگ ۲۹ جهان) ۲
امتیاز:  ۹ - ۱۱، ۱۱ - ۷، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۲، ۱۱ - ۴ 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)