Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید علی پور شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای کانون مداحان و شورای هیئت‌های مذهبی از راه‌اندازی ۲۰ کاروان شادی سیار در سطح شهرستان اندیمشک با همکاری ائمه جماعات مساجد، مداحان و هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد.

وی با بیان اهمیت موضوع انتظار فرج، افزود: انتظار فرج به معنای تسلیم در برابر اوامر و نواهی ولی خداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک عنوان کرد: در فرهنگ شیعه، اساس عبادت خدا و تسلیم بودن در مقابل ولی خداست و به تعبیر دیگر، تسلیم بودن در برابر ولی خدا از ارکان اساسی توحید به شمار می‌رود.

وی افزود: در زمان غیبت امام عصر (عج) تبعیت محض از نایب عام آن حضرت یعنی ولی‌فقیه از اوجب واجبات است.

علی پور با اشاره به فرمایش ولی امر مسلمین درباره تداوم کمک‌های مؤمنانه توسط جوانان و مردم انقلابی، تأکید کرد: همه باید در آستانه سال نو با جذب و توزیع کمک‌های مردمی تلاش کنیم.

وی گفت: باید به افراد مستمند و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا، بهتر از سال گذشته رسیدگی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک را ایجاد ایستگاه صلواتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسابقات فرهنگی، پخش زنده مولودی‌خوانی از طریق لایو اینستاگرام برشمرد.

کد خبر 5171620

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک اعیاد شعبانیه سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 حوادث چهارشنبه سوری آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل بارش برف انتخابات شوراي شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد