Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حلالی ، پیشکسوت پرسپولیس گفت : به نظرم کادر فنی پرسپولیس در جذب بازیکن کاملاً هوشمندانه عمل کرد. این تیم در هر پستی، دو الی سه بازیکن کاملاً ایده آل دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسماعیل حلالی درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی گفت:

به نظرم کادر فنی این تیم در جذب بازیکن کاملاً هوشمندانه عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در هر پستی، دو الی سه بازیکن کاملاً ایده آل دارد. آنها می‌توانند به راحتی در سیستم خود تغییر ایجاد کنند و یحیی گل محمدی نگران مصدومیت‌های بازیکنانش هم نباشد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد:

تعداد خریدهای این باشگاه سه نفر است. بعضی از تیم‌ها بیشتر از این هم بازیکن در زمستان گرفتند اما پرسپولیس به خوبی نقاط ضعف خود را پوشش داد. بازی‌های سال ۱۴۰۰ برای باشگاه‌های درگیر لیگ قهرمانان آسیا فشرده خواهد بود.

وی راجع به عملکرد سرخپوشان در سال ۱۳۹۹ تصریح کرد:

اتفاقات بسیار زیادی برای پرسپولیس رقم خورد. همه چیز تحت تاثیر کرونا بود اما مشکلات مدیریتی این تیم باعث شد تا اتمسفر خوبی در تیم هم نباشد. با این حال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و در لیگ برتر هم بار دیگر مدعی قهرمانی شده است. کارنامه این تیم در سال ۱۳۹۹ کاملاً درخشان است.

اسماعیل حلالی با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان گفت:

سال پرسپولیس از لحاظ قهرمانی خوب بود اما بابت از دست دادن بزرگان این تیم یکی از تلخ‌ترین سال‌ها رقم خورد. به هر حال نمی‌توان مقابل مصلحت الهی حرفی گفت و امیدوارم روح عزیزان پرسپولیس در آرامش همیشگی باشد.

کارشناس فوتبال ایران درباره انتقادات از عملکرد تیم‌های پایه پرسپولیس یادآور شد:

من حدود یک سال و نیم است دیگر در تیم‌های پایه نیستم. در دوره‌ای که فعالیت داشتم بازیکنی مثل مهدی عبدی را تحویل تیم بزرگسالان دادم. واقعیت این است اهمیتی به تیم‌های پایه نمی‌دهیم و از آنها چیزهایی را می‌خواهیم که امکانش نیست. فکر می‌کنم افرادی بالای سر تیم‌های پایه هستند که در این موضوع تخصص ندارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر اخبار پرسپولیس اسماعیل حلالی پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی بازیکن کاملا تیم های پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در جدالی بسیار حساس میزبان پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. فصل گذشته سرخ‌های تهرانی در این شهر جام قهرمانی لیگ را بالای سر بردند اما حالا شرایط کاملا متفاوت است.

پرسپولیس در مازندران طرفدار دارد اما حالا مازنی‌ها خطر سقوط را برای تنها نماینده استان‌شان در لیگ حس می‌کنند و همین موضوع کار را برای سرخ‌های تهرانی سخت‌تر خواهد کرد.

در این مسابقه برای تیم میهمان ۶۰۰ بلیت در نظر گرفته شده و تعداد محدودی از هواداران پرسپولیس می‌توانند از تیم‌شان در ورزشگاه وطنی حمایت کنند.

انتظار می‌رود روز دوشنبه ظرفیت این ورزشگاه کاملا پر شود و هواداران نساجی روز سختی را برای پرسپولیسی‌ها رقم بزنند.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • نخستین واکنش یحیی السنوار به پیشنهاد مطرح شده در قاهره برای توافق
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها