Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:45:18 GMT

اسپایک لی بار دیگر رییس جشنواره کن شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۲۵۸۹

اسپایک لی بار دیگر رییس جشنواره کن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، اسپایک لی که سال پیش به عنوان رییس هیات داوران جشنواره فیلم کن انتخاب شده بود، در نهایت به دلیل برگزار نشدن جشنواره با شیوع کرونا، موفق به انجام این وظیفه نشد. از همین رو امسال مسئولان جشنواره فیلم کن وی را برای ریاست دوره بعدی جشنواره برگزیدند.

هفتادو چهارمین دوره جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ قرار است از ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر ۱۴۹۹) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره که همیشه در ماه می میزبان سینمادوستان بود امسال نیز برای کرونا به تعویق افتاده است.

بخش رسمی و بقیه اعضای هیات داوران اوایل ژوئن معرفی می‌شوند.

پی‌یر لسکور مدیر این جشنواره گفت: در ماه‌های پرابهامی که به‌تازگی سپری کردیم، اسپایک لی همواره به ما دلگرمی داد. این حمایت سرانجام در حال نتیجه دادن است و ما برای ترسیم دوران سخت خود نمی‌توانیم شخصیتی قدرتمندتر از او در اختیار داشته باشیم.

تی‌یری فرمو دبیر جشنواره هم از شور و اشتیاق اسپایک لی به سینما گفت و افزود: این شوق انرژی ما برای آماده‌سازی این رویداد بزرگ را که همه در انتظارش هستند، افزایش داده است.

ادامه پاندمی در اروپا و مشکلاتی که در تزریق واکسن رخ داده است برگزاری کن ۲۰۲۱ در ماه جولای را هم چندان قطعی نمی‌کند و این احتمال وجود دارد که جشنواره باز هم عقب بیفتد.

کد خبر 5171640

منبع: مهر

کلیدواژه: اسپایک لی جشنواره فیلم کن کارگردان سینما تئاتر ایران موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما درگذشت چهره ها شبکه دو سیما فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برنامه تلویزیونی موسیقی نواحی نوروز موسیقی کلاسیک اسپایک لی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی، «دانیل نوبوآ» رییس‌جمهور اکوادور با انتشار پیامی تصاویری اعلام کرد که به علت آنچه «درگیری مسلحانه داخلی» نامید، در پنج استان ساحلی این کشور اعلام وضعیت اضطراری شده است.

روز یکشنبه در پی وقوع حمله مسلحانه در شهر «گوایاکیل» واقع در جنوب غربی اکوادور، دست کم هفت نفر کشته شدند. رسانه‌های محلی در حالی به نقل از پلیس اکوادور این خبر را اعلام کرده‌اند که چندی پیش شهروندان این کشور با شرکت گسترده در همه‌پرسی درباره اعمال تدابیر سختگیرانه و سرکوب دارودسته‌های تبهکاری، با اکثریت قاطع به این اقدام رای دادند.

افراد مسلح نقاب‌دار که قاچاقچیان زندانی برخی از آنها را اجیر کرده بودند، در ماه ژانویه به یک شبکه تلویزیونی که در حال پخش زنده بود، یورش بردند. پس از این حادثه، دنیل دوبوآ، رییس جمهور ۳۶ ساله اکوادور در این کشور وضعیت «جنگ مسلحانه داخلی» اعلام کرد و حدود ۲۰ باند تبهکار را در فهرست «تروریستی» قرار داد.

کد خبر 6093820

دیگر خبرها

  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی