Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد سیمزاری روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت نمازخانه‌های بین راهی و احداث مساجد در مناطق محروم استان اردبیل بیان کرد: باید در ساخت مساجد کاربری‌های فرهنگی تقویت شود و گستره چنین فعالیت‌هایی افزایش یابد.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای استفاده از مساجد به عنوان پایگاه دینی، فرهنگی افزود: علاوه بر توجه به مسائل عمرانی در جریان ساخت مساجد، لازم است جنبه‌های فرهنگی نیز تقویت و پس از احداث، زمینه برگزاری برنامه‌های مختلف فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل اظهار کرد: همچنین در جریان تامین اعتبارات دولتی به ساخت مساجد، این اعتبارها با تشخیص اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و خیرین مسجد ساز اجرایی می‌شود.

وی به وضعیت نمازخانه‌های بین راهی اشاره کرد و گفت: لازم است در این زمینه اقدام‌های کارشناسی و فنی از سوی حوزه‌های مربوطه انجام و کارهای زیربنایی مانند بهسازی، تخریب یا تامین آب برای نمازخانه‌های بین راهی مصوب شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز در ادامه وضعیت برخی نمازخانه‌های بین راهی را نامطلوب دانست و خواستار ورود دستگاه‌های متولی برای بهسازی آنها شد.

اله‌شکر عبدی افزود: برخی نمازخانه‌های بین شهری به دلیل نبود سرایدار، از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند و لازم است در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود.

پیش از شیوع ویروس کرونا حدود ۲ هزار باب مسجد از جمله افزون بر ۴۰ باب نمازخانه بین راهی در استان اردبیل فعالیت داشتند.

برچسب‌ها مسجد ستاد اقامه نماز کشور اردبیل اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد ستاد اقامه نماز کشور اردبیل مسجد ستاد اقامه نماز کشور اردبیل اعتبارات اخبار کنکور نمازخانه های بین راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پاکدل عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال جاری، اعتبارات این مجموعه سه برابر شده است.

وی بیان داشت: اعتبارات از ۳۰ هزار میلیارد تومان به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

پاکدل تصریح کرد: در سال گذشته ۱۸۰ هزار فرزند ایثارگر و شهید تبدیل وضعیت شد و با رایزنی‌های انجام شده با مجلس افرادی را که بعد از سال ۱۴۰۰ استخدام شدند، نیز تبدیل وضعیت می‌کنیم.

وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه ایثارگران می‌توانند از نهضت ملی مسکن استفاده کنند و این باید شامل تسهیلات با سود کمتر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین حجت الاسلام خرم روز به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات رضا پارسیان نژاد تقدیر شد.

کد خبر 6100882

دیگر خبرها

  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • اختصاص ۴ هزار میلیارد برای اقتصاد دانش بنیان به به ۲۵ استان
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • طرح‌های مهم تأمین و انتقال آب به تهران در پیچ و خم اعتبارات
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند