Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدنی ضمن اشاره به جلوگیری از خروج مرغ از خراسان رضوی گفت: مرغ باید توسط اتحادیه مرغداران، تحویل تعاونی کشتارکنان شده و خارج از این تشکل مرغ عرضه نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، به تشریح وظایف تعزیرات حکومتی پرداخت و اظهار کرد: کار اصلی تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده های سازمان صمت و اتاق اصناف و اجرای احکام است اما در مواقع ضروری که نیاز به اجرای برخی احکام باشد، گشت سیار تعزیرات حکومتی در کنار سایر دستگاه ها در محل حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سعی کرده ایم حضور تعزیرات حکومتی در سطح جامعه ملموس تر بوده و مردم بتوانند دسترسی راحت تری داشته باشند، لذا روسای شعب ما در دو نوبت صبح و عصر و بعد از ساعات اداری در کشیک مستقر بوده و در سطح شهر حضور دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با اشاره به گشت های روزانه در بحث توزیع مرغ، تبیین کرد: اگر در توزیع مرغ، محوریت تعزیرات حکومتی با همکاری اداره صمت و اصناف نبود وضعیت به مراتب بدتر از این می شد، اما ورود و حضور تعزیرات باعث شد در موارد متعددی جلوی قطعه بندی مرغ، عرضه مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب و حتی خروج مرغ از استان گرفته شود و برخورد جدی صورت بگیرد.

مدنی تصریح کرد: این اطمینان را می دهیم که تعزیرات حکومتی به عنوان نماینده مردم در پیگیری از حقوق آنها به هیچ عنوان قصور و کوتاهی نخواهد کرد، البته  در مواردی ممکن است ایراد و اشکال وجود داشته باشد مردم حق دارند از ما ایراد بگیرند و اگر جایی قصور و کوتاهی بود بابت آن از مردم عذرخواهی می کنیم.

وی ابراز کرد: اینکه در سطح برخی فروشگاه ها مرغ به قیمت بالاتر از نرخ مصوب ارائه می شود ممکن است به معنی تخلف آن فروشگاه نباشد، البته فروشگاه ها باید فاکتور خرید خود را عرضه کنند اما تخلفات خیلی از سمت اصناف نیست و باید بازرسی ها را به قبل از آن شامل توزیع کننده، کشتار و مرغدار ببریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با اشاره به وجود اتحادیه مرغداران در سطح استان، تاکید کرد: مرغ باید توسط اتحادیه، تحویل تعاونی کشتارکنان شده و خارج از این تشکل مرغ عرضه نشود. این موضوع باید پیگیری و انجام شود چرا که میتواند خیلی کمک کننده باشد.

مدنی هشدار داد: اگر مرغداری بخواهد با هدف افزایش قیمت و اخلال در بازار، ار عرضه مرغ امتناع کند، با هدف دفاع از حقوق مردم، مرغهای او با قیمت مصوب در بازار ارائه خواهد شد و همچنین برای فرد متخلف پرونده تشکیل می شود.

وی در پایان با اشاره به موضوع رصد میوه به عنوان یکی از اولویت های گشت تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت بعضی محصولات گران است که بازرسان ما با همکاری اصناف، در میادین بار مستقر بوده و در حال بازرسی مداوم از سطح میوه فروشی ها هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: قاچاقچی کود به دلیل حمل کود شیمیایی برخلاف تشریفات قانونی در مرز مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام، سید مهدی محمدی اظهار کرد: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام اضافه کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

محمدی تصریح کرد: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 749579

دیگر خبرها

  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین