Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف سعودی با ادامه تجاوز نظامی به یمن، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۶ بار آتش بس در استان الحدیده (غرب) را نقض کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری المسیره روز جمعه به نقل از اتاق افسران و ارتباط و هماهنگی برای رصد نقض آتش‌بس اعلام کرد، ۱۱ بار حمله هواپیمای جاسوسی در "الخمسین"، "المنظر"، "الفازة" و پرواز ۱۵ جنگنده در آسمان شهر الحدیده و مناطقی، چون "الصلیف" و "المنظر" و نیز پرواز پهپاد‌های جاسوسی بر فراز مناطق الدریهمی، الفازه، حیس، الجبلیه را از جمله موارد نقض آتش بس برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین، ۴۱ مورد حمله راکتی و توپخانه‌ای و ۱۱۰ مورد تیراندازی از دیگر موارد نقض آتش بس در الحدیده بوده است.

"مارتین گریفیث" نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن سه‌شنبه شب گفت، حملات هوایی جنگنده‌های نیرو‌های ائتلاف به صنعا، غیر نظامیان را هدف و معرض خطر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه بحران یمن، بزرگترین فاجعه انسانی جهان است و قحطی، این فاجعه را افزایش می‌دهد، افزود: آتش بس در تمام مناطق یمن، بازگشایی فرودگاه صنعا و تضمین ورود سوخت و کالا یک ضرورت فوری بشردوستانه برای کاهش این بحران است.

در روز‌های گذشته حملات ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن افزایش یافته است و در مقابل نیز نیرو‌های یمنی در واکنش به این حملات، مناطقی در خاک عربستان را هدف قرار دادند.

عربستان با همراهی امارات متحده عربی، بحرین، سودان و آمریکا در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل به اصطلاح ائتلاف عربی- آمریکایی، تجاوز به کشور یمن را آغاز کرد، اما در حدود ۶ سال گذشته به استثنای امارات و آمریکا، سایر همپیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند و ابوظبی نیز هم‌اکنون از یک همپیمان قدیمی به یک رقیب رو در روی ریاض در جنوب یمن تبدیل شده است.

بر اثر تجاوز عربستان به یمن، تاکنون هزاران یمنی به شهادت رسیده‌اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ائتلاف سعودی آتش بس الحدیده حمله توپخانه ای آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ

استرلینگ و کوکوریا وضعیت مبهمی برای ادامه حضور در چلسی دارند

طرفداری | به گزارش تلگراف، عملکرد بحث برانگیز رحیم استرلینگ و مارک کوکوریا در فصل جاری، ممکن است سران چلسی را به فکر فروش این دو بازیکن بیاندازد. هرچند رحیم استرلینگ با ۸ گل و ۸ پاس گل در فصل جاری آمار به نسبت قابل قبولی را به ثبت رسانده، اما استمفوردبریج از این بازیکن باتجربه انتظار بیشتری دارد و در صورت دریافت پیشنهادی هنگفت، فروش او را بررسی می‌کند. بر اساس خبرها، چندین باشگاه از لیگ حرفه‌ای عربستان به جذب استرلینگ علاقه نشان داده و قصد دارند در تابستان ۲۰۲۴، برای خرید او اقدام کنند. چلسی آماده‌است تا با بررسی پیشنهادهای سعودی‌ها، به بهترینِ آن‌ها پاسخ مثبت داده و اجازه جدایی وینگر ۲۹ ساله خود را صادر کند.

گفتنی است رحیم استرلینگ تا سال ۲۰۲۷ با چلسی قرارداد دارد و ارزش تقریبی او توسط ترنسفرمارکت، ۴۵ میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

آینده مبهم مارک کوکوریا

یکی دیگر از بازیکنانی که وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد، مارک کوکوریا است. فول‌بک اسپانیایی طی مدت زمان حضورش در چلسی بارها مصدوم شده و بازی‌های زیادی را به همین دلیل از دست داده‌است. کوکوریا در فصل جاری هم تنها ۲۰ بازی برای چلسی انجام داده‌ و کادر فنی این تیم نتوانسته روی او به عنوان یک بازیکن همیشه در دسترس حساب باز کند.

با وجود قراردادی که تا سال ۲۰۲۸ معتبر است، چلسی ممکن است شرایط مشابه استرلینگ را برای کوکوریا نیز اعمال کند: یعنی در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، به جدایی این بازیکن رضایت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • این سد از بروز فاجعه انسانی در سیستان و بلوچستان جلوگیری کرد