Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جشنواره ملی «نقاشی صلح و دوستی» همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل با هدف آشنایی کودکان با جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ، ترویج و نشر اهداف بشردوستانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ صلح، دوستی و مهروزی و شکوفا شدن استعداد‌های کودکان و ترغیب تفکر و خلاقیت آن‌ها با استفاده از زبان نقاشی کودکانه برای بیان مفاهیم صلح و دوستی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این جشنواره از کودکان خواسته می‌شود یک نقاشی با توجه به اهداف جمعیت هلال احمر و موضوع صلح و دوستی کشیده و یک عکس از نقاشی خود گرفته و تصویر نقاشی خود را با ذکر مشخصات (نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تلفن منزل، شماره همراه والدین، کد ملی و آدرس) به شماره واتساپ ۰۹۹۳۰۱۸۷۵۰۴ تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ ارسال نمایند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: شرکت در این جشنواره برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال آزاد است و کودکان می‌توانند در دو رده سنی ۵ تا ۸ سال و ۹ تا ۱۲ سال آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر جشنواره ملی استعداد یابی صلح و دوستی جمعیت هلال احمر صلح و دوستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم