Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون عمران ،حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اگر کسبه همراه باشند، خیابان سعدی به پیاده راه تبدیل خواهد شد تا ترافیک کاهش پیدا کند و دسترسی مستقیم به حرم برای پیاده ها ایجاد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس، خلیل‌الله کاظمی صبح امروز در مراسم افتتاح دسترسی اصلی ایستگاه سعدی مشهد اظهار داشت: دسترسی ایستگاه اصلی سعدی در خط دو قطار شهری 42 میلیارد تومان هزینه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران ،حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: 4 دستگاه آسانسور برای آن طراحی شده و این ایستگاه با الهام از آرامگاه سعدی ساخته شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: اگر کسبه همراه باشند، خیابان سعدی به پیاده راه تبدیل خواهد شد تا ترافیک کاهش پیدا کند و دسترسی مستقیم به حرم برای پیاده ها ایجاد شود. ماشین برقی نیز برای این کار در نظر گرفته‌ایم.

شهردار تهران: هزینه احداث هر کیلومتر تونل مترو به 1000 میلیارد تومان رسیدمی‌توان مدت زمان تکمیل خطوط مترو را 5 سال کاهش دادافتتاح آن‌لاین 3 ایستگاه جدید در متروی تهران/ ورود 40 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید به تهران

وی بیان کرد: با افتتاح دسترسی دوم ایستگاه سعدی، عملیات عمرانی خط دو تنها در دو ایستگاه الندشت و سلامت ادامه خواهد داشت که تلاش می‌کنیم در 6 ماهه اول سال آینده این ایستگاه‌ها را نیز افتتاح کنیم.

معاون عمران ،حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: عملیات مونتاژ دستگاه تی.بی.ام که از خط سه به چهار منتقل شده بود انجام شده و سیم کشی برق به اتمام رسیده است. حفاری خط 4 از فردا از مهر مادر شروع می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: مونتاژ دستگاه حدود 44 روز به طول انجامید و 15 روز انتقال آن زمان برد. 

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۵۹ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۷۱ در شرایط قابل قبول قرار داشته است.

‌کیفیت هوا در ایستگاه هفت حوض با شاخص ۱۱۳ ناسالم ترین ایستگاه و ایستگاه آوینی با شاخص ۵۰ پاک‌ترین ایستگاه امروز مشهد است، سایر ایستگاه‌ها نیز در وضعیت قابل قبول قرار دارند.

آسمان مشهد هم اکنون ابری و بارانی است.

دیگر خبرها

  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • هوای ۸ شهر اصفهان سالم است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد