Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۷ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف محموله شیرخشک قاچاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هوشمندی خود از وجود کالای قاچاق در یک انبار مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: پس از کسب اطلاعات لازم از محل مذکور بازدید شد که ۲ هزار و ۱۶۳ کیسه ۲۵ کیلویی شیرخشک خارجی فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مذکور را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که با تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی و غیرمجاز سلامتی و جان مردم را به مخاطره می‌اندازند، قاطعانه مقابله می‌کند و امید است شهروندان عزیز نیز هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دستگیری سارق خودرو های مسروقه در گلپایگان

سرهنگ " علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: ماموران انتظامی سطح شهرستان هنگام گشت زنی در سطح حوزه موفق شدند ۵ دستگاه خودروی مسروقه را که به شکل رها شده در نقاط خلوت شهر بود، شناسایی کنند.

او با بیان اینکه در استعلام صورت گرفته از خودرو ها، مشخص شد که خودرو‌ها مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت است، توضیح داد: خودرو‌های کشف شده که از نوع وانت پیکان، پراید و پژو بود را به کلانتری‌های مربوط محل کشف منتقل تا ماموران کلانتری ضمن شناسایی مالباخته آنها، خودرو‌ها را به مالکان آن تحویل دهند.

سرهنگ سبحانی در پایان به شهروندان توصیه کرد تا از پارک خودرو در نقاط خلوت و تاریک که محل مناسبی برای سارقان است خودداری و حتی المقدور در مکان‌های امن و پارکینگ‌های عمومی نگهداری کنند.

 

توقیف ۱۲ هزار کیلو مرغ زنده در لنجان

سرهنگ "احمد نیکبخت بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ شهرستان لنجان حین کنترل یکی از محور‌های اصلی مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو در مجموع ۱۲ تن مرغ زنده را به صورت غیرقانونی بارگیری و قصد انتقال آن‌ها را به یکی از کشور‌های همجوار داشت که توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به اینکه مرغ‌ها طبق دستور قضائی به کشتارگاه انتقال داده شدند ادامه داد: در این خصوص راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ نیکبخت از شهروندان خواست، هر گونه موضوع در خصوص احتکار یا قاچاق ارزاق عمومی مردم را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق شیرخشک کشف خودروهای مسروقه فرمانده انتظامی خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن