Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیپور از برپایی ۲۰ کاروان شادی سیار در سطح شهرستان اندیمشک با همکاری ائمه جماعات مساجد، مداحان و هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و پایگاه‌های مقاومت بسیج به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

«حجت‌الاسلام سعید علیپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به بیان اهمیت موضوع انتظار فرج پرداخت و اظهار کرد: انتظار فرج به معنای تسلیم در برابر اوامر و نواهی ولی خداوند سبحان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به اینکه اساس عبادت خدا در فرهنگ شیعه، تسلیم بودن در مقابل ولی خداوند است افزود: تسلیم بودن در برابر ولی خدا از ارکان اساسی توحید به شمار می‌رود.

 

وی اذعان کرد: در زمان غیبت امام عصر (عج)، تبعیت محض از نائب عام این حضرت یعنی ولی فقیه، از اوجب واجبات به حساب می‌آید.

 

حجت‌الاسلام علیپور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تداوم کمک‌های مومنانه توسط جوانان و مردم انقلابی تصریح کرد: همه باید در آستانه سال نو با جذب و توزیع کمک‌های مردمی تلاش کنیم تا به افراد مستمند و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا، بهتر از سال گذشته رسیدگی شود.

 

وی از برپایی ۲۰ کاروان شادی سیار در سطح شهرستان اندیمشک با همکاری ائمه جماعات مساجد، مداحان و هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و پایگاه‌های مقاومت بسیج به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد و عنوان کرد: ایجاد ایستگاه صلواتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسابقات فرهنگی و پخش زنده مولودی‌خوانی از طریق اینستاگرام، از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در این اعیاد خواهند بود.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعیاد شعبانیه اندیمشک کاروان شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)