Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد وتوسعه آموزش وپرورش در بخش های محروم وکم برخوردار با وحدت و همراهی مسئولان محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، دوازدهمین و آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش بخش جوادآباد شهرستان ورامین، در سال جاری با حضور حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین ،پیشوا قرچک در مجلس شورای اسلامی ، حسین رضا پور امام جمعه ،حسن خدادادی بخشدار و حسین کیوانلو رئیس اداره آمورش پرورش جواد آباد و دیگر اعضا در محل سالن جلسات بخشداری جواد آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در ابتدای جلسه حسن خدادادی بخشدار و رئیس شورای  آموزش وپرورش جواد آباد  ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت :  بالا رفتن کیفیت فضای آموزشی در مدارس بخش جواد آباد کمک شایانی به مدیران و معلمان جهت ارتقا سطح تعلیم و تربیت دانش آموزان کرده است.

 

بخشدار جواد آباد افزود: برخی مشکلات در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد که برای کاستن آن به همدلی و مشارکت تک تک اعضای این شورا در راستای ارتقا تعلیم و تربیت در مدارس نیاز داریم.

 

وی تاکید کرد : قطعا درسایه همدلی ، برنامه محوری ، نگاه کارشناسانه و کمک همه جانبه دستگاه های عضو شورای آموزش و پرورش به مدارس ،  بستری مناسب برای رفع چالش ها و موانع موجود در آموزش و پرورش بوجود می آید.

 

در ادامه حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه و تبریک اعیاد شعبانیه گفت : قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش تحول عظیمی را در نظام آموزش و پرورش بوجود آورد و زمینه حرکت به سوی مشارکت در تصمیم گیری را در این نهاد مهم فرهنگی درکشور مهیا کرد.

 

نوش آبادی ادامه داد: مشکلات به صورت انفرادی حل شدنی نیست و نیاز به همگرایی وهم افزایی کلیه نهادها دارد که خوشبختانه کلیه این عناصر جزو شورای آموزش وپرورش هستند از جمله امام جمعه ،بخشدار ،شهردار،شورای بخش وهمچنین عضو شورای شهر و نمایندگان مردم که همه اینها می توانند به رشد وتوسعه آموزش وپرورش در این بخش محروم وکم برخوردار کمک های فراوانی داشته باشند.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی به اعضای  شورای آموزش و پرورش توصیه کرد:  از تمامی ظرفیت های بخش جواد آباد جهت رشد فرهنگی و آموزشی این بخش استفاده نمایید تا شاهد رشد  علمی و تربیتی دانش آموزان این بخش در کشور عزیزمان باشیم. 

 

در انتهای جلسه، نماینده مدیران مقاطع تحصیلی به مشکلات انگیزشی معلمان اشاره و از نوش آبادی خواستار پیگیری  بحث رتبه بندی معلمان و مشکلات نرم افزار آموزشی شاد را داشتند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: رشد و توسعه آموزش و پرورش بخش جوادآباد ورامین حسین نوش آبادی مناطق محروم مجلس شورای اسلامی شورای آموزش و پرورش آموزش وپرورش نماینده مردم نوش آبادی جواد آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد