Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی از آغاز عملیات اجرای گام چهارم ملی مبارزه با بیماری کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این طرح به صورت علمی و مدون توسط سازمان بسیج و وزارت بهداشت و درمان در حال اجرا است.

«شاپور احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان آبادان اظهار کرد: این طرح در بسیاری از استان ها اجرا شد و نتیجه بسیار خوب، مناسب و مطلوبی را در بر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در خوزستان به دلیل یک سری عادی انگاری ها در وضعیت قرمز قرار گرفتیم که نیاز بود تا این طرح با قوت بیشتری تشدید شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبادان یکی از بهترین نسخه های کنترل بیماری کرونا را عمل به دستورالعمل های طرح شهید سلیمانی دانست و افزود: این طرح با مشارکت کارشناسان وزارت بهداشت و بسیج جامعه پزشکی طراحی شده و قصد داریم با تشدید اقداماتی که در قالب این طرح تدوین شده شهرستان آبادان را از وضعیت قرمز خارج کنیم و شرایط بهتری را به وجود آوریم.

 

وی با تاکید بر لزوم همکاری و مساعدت شهروندان در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: اگر مردم همکاری نکنند این اقدامات به نتیجه مطلوب نخواهند رسید. 

 

احمدی اضافه کرد: یکی از مشکلات مبارزه با بیماری کرونا بحث بیماریابی بود که به خوبی انجام نمی شد و ظرفیت کادر درمان به لحاظ نیروی انسانی بسیار محدود است و ما در سطح بسیج‌ به دلیل شبکه ای که از نیروهای داوطلب از گذشته سازمان دهی کرده بودیم، این ظرفیت را برای کمک به کادر سلامت پای کار آوردیم و در خصوص بیماریابی به وسیله سامانه های موجود و مراجعه به درب منازل فعالیت ها را ادامه می دهیم.

 

وی به قرنطینه غیرمتمرکز افراد مبتلا به کووید ۱۹ اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس فرهنگ عاطفی موجود و آنچه که تجربه نشان داده است مردم به قرنطینه غیرمتمرکز و قرنطینه در منازل پایبندتر هستند و در این طرح تاکید ما بر این نوع از قرنطینه است، در این طرح کارشناسان باید به درب منازل افراد مبتلا به کووید ۱۹ مراجعه کنند و آموزش های لازم در خصوص قرنطینه و جداسازی افراد در معرض تماس با این اشخاص مبتلا یا مشکوک به ویروس کرونا  را ارائه بدهند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان یکی از اهداف مهم طرح شهید سلیمانی را عدم بستری بیماران مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان دانست و ابراز کرد: با اجرای این طرح از بستری بیماران در بیمارستان ها اجتناب می شود و کادر درمان می تواند رسیدگی بهتری نسبت به بیماران بد حال داشته باشد و در نتیجه کاهش مرگ و میر را خواهیم داشت.

 

وی همچنین به فعالیت های بسیج این شهرستان اشاره کرد و گقت: بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی طی یک سال گذشته توسط بسیج شهرستان آبادان که عمدتا از کمک های خیرین جمع آوری بود در میان نیازمندان به ویژه بیماران کرونایی توزیع شد.

 

احمدی از وجود سه تیم حمایتی، مراقبتی و نظارتی در اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان آبادان خبر داد و بیان کرد: تیم حمایتی وظیفه کمک به نیازمندان، تیم مراقبتی وظیفه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در منزل و تیم نظارتی اقدام به نظارت بر اماکن عمومی، تذکر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و گزارش به مراجع ذی ربط می کند.

 

وی از آغاز عملیات اجرایی گام چهارم ملی مبارزه با بیماری کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و یاد آور شد: این طرح به صورت علمی و مدون توسط سازمان بسیج و وزارت بهداشت و درمان در حال اجرا است.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: گام چهارم ملی مبارزه با کرونا طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا ویروس جلوگیری از شیوع کرونا ویروس مبارزه با کرونا ویروس کرونا ویروس سازمان بسیج وزارت بهداشت طرح شهید سلیمانی شهرستان آبادان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری افزود: محور خاش - سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش - سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب شش قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با عنوان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال