Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: ساعت کار واحد‌های صنفی تهران مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا تا ساعت ۸ شب است و پس از آن هر گونه فعالیت صنفی ممنوع است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم نوده فراهانی در مورد ساعت کاری واحد‌های صنفی در روز‌های پایانی سال، گفت: ساعت کاری اصناف در استان تهران مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا همچنان تا ۸ شب (ساعت ۲۰) است و بعد از این ساعت واحد‌های صنفی، مجاز به ادامه فعالیت نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف، افزود: این بخشنامه از سوی ستاد ملی کرونا و استانداری ابلاغ شده و کلیه اصناف موظف به رعایت آن هستند و در صورت تخلف مطابق با قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی بیان داشت: بعد از ساعت ۹ شب (ساعت ۲۱) نیز منع تردد با خودرو همچنان پابرجاست و در صورت تردد بعد از ساعت تعیین شده، متخلفین مشمول جریمه‌های تعیین شده می‌شوند.


 رئیس اتاق اصناف ایران: ساعت کاری اصناف مطابق دستور العمل ستاد ملی کرونا


سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران نیز در مورد ساعت کار واحد‌های صنفی اعلام کرد که برابر تصمیمات متخذه در شصتمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا که در ۱۸ اسفند ۹۹، ساعت کار واحد‌های صنفی در شهر‌های آبی و زرد مطابق دستورالعمل بند (م) ماده ۳۷ قانون نظام صنفی توسط کمیسیون نظارت هر شهرستان تعیین می‌شود.

سعید ممبینی افزود: ساعت کار اصناف در شهر‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی نیز مطابق دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود که در این زمینه آخرین مصوبه این ستاد به تمامی اتاق‌های اصناف ابلاغ شده است.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی واحد‌های صنفی و مشتریان هنگام خرید تاکید و اظهار کرد: در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قاطع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ساعت کار واحد های صنفی نوده فراهانی ستاد ملی کرونا مطابق دستورالعمل کار واحد های صنفی رئیس اتاق اصناف ستاد ملی کرونا ساعت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری

سرهنگ حمید عسگری در جمع فروشندگان و متصدیان اتحادیه پوشاک استان البرز ضمن تشریح طرح عفاف وحجاب با عنوان طرح نور گفت: این طرح با هدف حمایت از عفاف و پوشش اسلامی و مراقبت از کانون و بنیان خانواده از ۲۶ فروردین ماه اجرایی شده است. 
به گفته وی در اجرای طرح عفاف و حجاب محور کار اتحادیه پوشاک و لباس وفروشندگان ومتصدیان فروش وشاغلان در اماکن تجاری ومجتمع‌های تجاری هستند که ملزم به رعایت حجاب هستند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: فروش لباس‌های نامتعارف که عمدتا بصورت قاچاق وارد کشور شده ممنوع است و استفاده از مانکن‌های زنده هم در اماکن ومجتمع‌های تجاری با پوشش‌های نامتعارف هم ممنوع است.
عسکری گفت: بکار گیری اتباع بیگانه در واحد‌های تجاری نیز ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت