Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمد گودرزیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری برگزار شد افزود: محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۲۱ در بروجرد اعمال خواهد شد.
وی اظهار داشت: با توجه به پنجشنبه آخر سال مسیرهای دسترسی به کلیه آرامستان های شهرستان مسدود و تردد خودرهای در آنها ممنوع است.
گودرزیان بیان کرد: وضعیت شهرستان بروجرد زرد در حد نارنجی است که در صورت وضعیت نارنجی باید محدودیت های جدید اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بروجرد با بیان اینکه تردد خودروهای با پلاک خوزستان در شهرستان ممنوع است، تاکید کرد: کلیه ورودی‌های شهرستان از امروز کنترل می شود و از ورود پلاک های غیر بومی جلوگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری کلیه مراسمات ختم و عروسی در شهرستان به خصوص در روستاها ممنوع است و با برگزار کنندگان برخورد قاطع و قانونی می شود.
گودرزیان اضافه کرد: برخی روستاها نیز از نظر شیوع ویروس کرونا آمار بالایی دارند که باید قرنطینه شود.
امام جمعه بروجرد نیز در این جلسه گفت: فلسفه قیام امام حسین(ع) نجات مردم بود، انبیا و امامان نجات دهنده مردم بوده است، ایشان دلسوز مردم بودند و ما باید این دلسوزی را از امامان یاد بگیریم.
حجت الاسلام سید علی حسبنی افزود: امروز الگوی ما رهبری هستند که نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی را انجام می دهند و ما همه باید رعایت کنیم.
وی اظهار داشت: در صورت عدم رعایت و کوتاهی باید جوابگوی جان مردم باشیم.
امام جمعه بروجرد گفت: متاسفانه مردم رعایت نمی کنند و باید رعایت پروتکل های بهداشتی جدی گرفته شود، باید مراسمات کنترل شود زیرا جان مردم در خطر است و باید در این راستا سخت گیری کنیم.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: باید به مردم هشدار دهیم که مراقب باشند، کادر بهداشت و درمان حق بزرگی بر گردن ما دارند زیرا آنها از جان خود مایه گذاشتند.
وی بیان کرد: توصیه های ستاد کرونا واجب است، تصمیمات باید در این ایام جدی تر پیگیری شود.
وی افزود: متاسفانه بازار خیلی شلوغ است، باید به وسیله بلندگو به مردم تذکر داده شود.

برچسب‌ها کرونا بروجرد ویروس کرونا لرستان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بروجرد ویروس کرونا کرونا بروجرد ویروس کرونا لرستان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 748541

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد