Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم واگذاری ۳۵۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پیشوا ضمن تبریک به مناسبت روز جانباز و تقدیر از همه رزمندگان و جانبازان و خانواده شهدا اظهار داشت: با توجه به اینکه در اسفندماه هستیم جای دارد که از مجاهدان کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تلاش در زمینه واگذاری مسکن به مددجویان این کمیته تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف گفت: در چنین ماهی در سال ۵۷ امام راحل مرحوم عسگر اولادی را به عنوان مسئول کمیته امداد و نماینده خودشان در این زمینه قرار دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به خود و همه مسئولان خدمتگزار نظام اسلامی در همه سطوح عنوان داشت: امروز اگر شاهد مشکلات هستیم و مشکلات اقتصادی سبب می‌شود بخشی از مردم به زحمت بیافتند و فقر بر زندگی آنها سلطه یابد و مردم به رنج و زحمت بیافتند باید بپذیریم که این موضوع نتیجه ضعف و ناکارآمدی ما در کارها است.

تکمیل می شود…

کد خبر 5171881

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیشوا ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل انتخابات شوراي شهر بارش برف شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند