Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قدرت‌اله نوروزی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از سالن گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: در این دوره از مدیریت شهری هیچ‌گونه کار عمرانی متوقفی نداشته‌ایم، در این پروژه پس از گفته آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در سال ۹۵ که اگر شهرداری وارد این پروژه شود سریع‌تر پیش می‌رود، به سرعت وارد شدیم و رضایت قلبی کسبه این محل کسب شد همچنین علاوه بر آزاد سازی‌ محله‌ها مانند احمدیه و ساختمان‌های کنار مسجد باید بقیه مناطق تا خیابان سجاد نیز آزادسازی و زیباسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اصفهان بیان کرد: مجموعه گلستان شهدا به عنوان مکان زیارتی، سیاحت را هم در خود جای خواهد داد و این حرکت باید تداوم یابد تا گلستان شهدا به عنوان مظهر زیبایی شناخته شود، باید ضعف‌های این محل شناخته و با سرعت اصلاح شود ضمن اینکه از این پس بهره بردار این مکان بنیاد شهید است.

وی گفت: شهرداری اصفهان امسال در آستانه بودجه ۱۰ هزار میلیاردی است، همچنین بیش از ۹۰ درصد از بودجه اصفهان در حساب‌ها است، امروز شعار عدالت فضایی اصفهان ظهور یافته است، مناطق محروم دارای فضای سبز و باشگاه و امکانات هستند.

قسمتی از پل شهید سلیمانی تا دو روز آینده در اختیار مردم است

نوروزی تصریح کرد: بزرگ‌ترین پل اصفهان در نوع خود پل شهید سلیمانی است که قرار بر این بود ۴۶ ماهه ساخته شود و بعد ۲۴ ماهه و امروز ۲۰ ماهه ساخته شد و قبل از تشریفات رسمی ظرف دو روز آینده مکان‌های قابل استفاده آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد، همچنین طرح شهروند دیپلمات اصفهان در خواهر خوانده‌ها مطرح شده و خلاقیت‌ها و نوآوری‌های آن زبان زد است.

۱۳۰۰ میلیارد ریال بودجه پروژه سالن گلستان شهدا اصفهان

محمدرضا برکت مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان اظهار داشت: این پروژه بالغ بر ۱۳۰۰میلیارد ریال هزینه داشته است؛ همچنین حدوو ۴۵ درصد کل کارهای عمرانی شهر اصفهان در منطقه ۶ اصفهان انجام شده است.

گلستان شهدا مکانی است برای خودسازی افراد

علیرضا نصر اصفهانی نیز در این مراسم اظهار داشت: گلستان شهدا باید به قطبی از اقطاب گردشگری معنوی تبدیل شود، که هرکس در شهر اصفهان حضور می‌یابد از این مکان دیدن کند زیرا افراد در این مکان خودسازی می‌کنند.

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: استان اصفهان در جایگاه ایثار و شهادت جز استان‌های برتر است و ما امروز مأموریت داریم تا پاسدار خون شهدا باشیم و به مردم خدمت کنیم.

در سالن گلستان شهدا اصفهان خبری از هنر اصفهان نیست

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نیز در این اظهار داشت: هنر اصفهان باید در این سالن نمایان می‌شد و سقف نباید حالت سازه‌ای داشته باشد و امروزه هم باید این مسأله حل شود همچنین درب‌های اطراف سالن هم باید سبک اصفهان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: اصل این سالن را قرار بود شهرداری و استانداری و شهرداری پیش ببرند و به دلیل اینکه تنها شهرداری بودجه لازم را داشت وارد این کار شدند.

وی گفت: برای فرش‌های این سالن باید بنیاد شهید یک حساب باز کند و از مردم خواستاریم در این راستا کمک کنند؛ مقامی بالاتر از شهادت نیست و این حرم شهدا باید گرامی داشته شود.

انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان برای تامین آب پایدار صنایع انجام شد

عباس رضایی اظهار داشت: انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان که یکی از مطالبات به حق مردم اصفهان بود در دو روز گذشته به تحقق پیوست، این انتقال صرفا تامین آب پایدار برای صنایع است و برای کشاورزی نیست، بسیاری از نقاط در طی سال‌های گذشته به دلیل مصرف بی رویه و بی برنامه از آب‌های زیر زمینی اصفهان فرونشست زمین داشته است.

استاندار اصفهان بیان کرد: پایان اردیبهشت ماه آب شرب اصفهان و ۱۴ شهر آن تحت عنوان اصفهان بزرگ تامین شود که با انجام آن حداقل تا ۵ سال قطعی آب شرب را در این ۱۴ شهر نخواهیم داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان شهدا گلستان شهرداری سالن گلستان شهدا دو روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود