Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالدین فرزادی پور گفت: اجرای انتخابات توسط عوامل اجرایی و نظارت باید مبتنی بر اخلاق و تعهد و اصل بی طرفی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، امروز چهارشنبه اولین جلسه هیات های اجرایی و نظارت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان سرپل ذهاب به ریاست فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و با حضور دیگر اعضای این جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالدین فرزادی پور در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: برگزاری انتخابات یکی از رخدادهای مهم و سرنوشت ساز و تعیین کننده در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و فراهم آوردن زمینه مشارکت و همراهی مردم شریف ایران اسلامی می‌توان نقطه عطفی در حمایت و همراهی با نظام باشد.

فرماندار سرپلذهاب افزود: این رسالت و این مسئولیت عوامل مختلفی را به عنوان ارکان برگزاری انتخابات در ساختار نظام جمهوری اسلامی تعریف کرده؛ یک بخش اجرای انتخابات است که وظیفه وزارت کشور است و وزارت کشور موظف است با تمهیدات مقدمات شرایط برگزاری یک انتخابات سالم و بی‌طرفانه و قانونمند را فراهم کند و دیگر ابزار اساسی و اصولی این است که انتخابات را به وسیله خود مردم برگزار کنیم به گونه ای که عملاً با شکل‌گیری هیئت‌های اجرایی وزارت کشور وظایف خود را انجام دهیم، قانونگذار فرض را بر این گذاشته که معتمدین به عنوان برگزیدگان اقشار مختلف مردم به نمایندگی در این جایگاه قرار بگیرند و انتخابات را برگزار کنند.

وی ادامه داد: در بخش های مرکزی و قلعه شاهین و همچنین در شهرستان ۹۰ نفر را معرفی کردیم که در شکل گیری هیئت اجرایی شرکت کنند و تعدادی نیز بر اساس پیش‌بینی قانون‌گذار با رای مخفی معتمدین معرفی شدند.

فرزادی پور گفت: هیئت اجرایی امین و امانتدار مردم و به نمایندگی از مردم می‌خواهند این انتخابات را برگزار کنند و به نوعی قانونگذار هیئت اجرایی را برای نظارت بر حسن اجرای قانون و نحوه اجرای فرایند انتخابات تعریف کرده است و رسالت نظارت به افرادی واگذار کرده که با فرآیند انتخابات آشنا باشند.

فرماندار سرپلذهاب بیان کرد: دستگاه نظارتی حق دخالت در برگزاری انتخابات را ندارد اما می تواند به طور تمام و کمال نظارت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت نظارت فقط نظارت کننده و به نوعی تماشاگر بازیگری در عرصه اجرا است، بنابراین رفتار صحیح قانون در مسیر انجام وظیفه این اجازه را به هیئت نظارت خواهد داد که بر عملکرد ضعیف به هر شکل ممکن ورود پیدا کند.

فرزادی پور در پایان تاکید کرد: اجرای انتخابات توسط عوامل اجرایی و نظارت بایستی مبتنی بر اخلاق و تعهد و اصل بی طرفی باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد