Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار آران و بیدگل ضمن اشاره به مراکز مجاز اسکان در این شهرستان گفت: با خانه‌های استیجاری غیرمجاز و سایت‌های غیرمجاز در شهرستان آران و بیدگل برخورد قانونی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی صبح امروز در نشست خدمات سفر و ستاد مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل ضمن تأکید بر برنامه‌ریزی سفر در ایامی به غیر از ایام نوروز اظهار داشت: لازم است دستورالعمل رعایت سلامت و بهداشت در سفر که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا ابلاغ می‌شود به صورت جدی رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در مهمانسراهای ادارات، مدارس، خانه‌های استیجاری، ورزشگاه‌ها، مساجد و حسینیه‌های شهرستان آران و بیدگل ممنوع است، افزود: نصب چادر مسافرتی در معابر عمومی، پارک‌ها، بوستان‌های شهری و روستایی مناطق گردشگری کویری نیز ممنوع است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه اسکان در مراکز اقامتی دارای مجوز شهرستان آران و بیدگل با اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای افرادی که از قبل رزرو کرده‌اند، امکان‌پذیر است، ابراز داشت: با خانه‌های استیجاری غیرمجاز و سایت‌های غیرمجاز برخورد محکم و قانونی می‌شود.

اسکان نوروزی 1400 در مدارس قشم ممنوع شداستاندار کهگیلویه و بویراحمد: اسکان اضطراری زلزله‌زدگان امشب به پایان می‌رسدبازتاب گزارش تسنیم؛ گرمخانه شهرداری بجنورد آماده اسکان کارتن‌خواب‌ها است

وی ضمن تأکید بر نصب چادر در ورودی جاده جدید و قدیم آران و بیدگل، کویر سیازگه، کویر مرنجاب، ورودی سفیدشهر و حسین‌آباد بخش کویرات توسط هلال احمر به منظور خدمت‌رسانی گفت: طرح «تشدید بیماریابی» و در راستای استمرار طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جهت تسریع در بیماریابی، قرنطینه موارد مبتلا و نهایتاً کاهش موارد بستری و مرگ و میر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/803/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل خانه های استیجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه به این افراد ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیروس دهقان‌شیری افزود: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این زمینه امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می‌آید.

پاسخ صریح وزارت کشور به فضاسازی ها درباره اتباع افغان | امکان پذیرش افغانستانی ها در کشور وجود ندارد

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: در صورت بی‌توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه‌های مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس این بنگاه‌های مشاورین املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی‌نامه اجاره، رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده‌اند، پلمب خواهند شد.

کد خبر 847893 برچسب‌ها استان البرز خبر مهم اتباع خارجی مسکن اجاره افغانستان

دیگر خبرها

  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل