Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@15:04:46 GMT

لبران جیمز به یکی از مالکین باشگاه لیورپول تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۶۲۹۲

ستاره دنیای بسکتبال به یکی از مالکین باشگاه لیورپول تبدیل شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، لبران جیمز ستاره دنیای بسکتبال و تیم لس آنجلس لیکرز با خرید بخشی از سهام شرکت FSG تبدیل به یکی از مالکین باشگاه لیورپول و همچنین رد ساکز شد. این ستاره که پیش از این دو درصد از سهام قرمزها را در اختیار داشت، با خرید سهام FSG که سهامدار عمده باشگاه لیورپول است، سهم خود در این تیم انگلیسی را بسیار بیشتر از قبل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره 36 ساله دنیای بسکتبال از سال 2011 با FSG همکاری دارد و یکی از هواداران متعصب لیورپول به شمار می رود. بنابر گزارشات منتشر شده، جان هنری مالک FSG بر مسند ریاست این شرکت باقی خواهد ماند و تام ورنر نیز همچنان بیشترین سهام دار این باشگاه است. FSG  به تازگی بخشی از دارایی های خود را نیز به ارزش 750 میلیون دلار به رد برد کپیتال فروخته بود تا این شرکت تبدیل به سومین سهام دار عمده FSG شود.

بنا به آمارهای فوربس، انتظار می رود جیمز در سال 2021 از محل دستمزدها و سرمایه گذاری های خود در آمدی 95.4 میلیون دلاری داشته باشد که تنها 31.4 میلیون دلار آن را از باشگاه لیکرز می گیرد. این در حالی است که قرار بود درآمد این ستاره در فصل جاری 39.2 میلیون دلار باشد که به خاطر شیوع ویروس کرونا حاضر شد از بخشی از دستمزد خود چشم پوشی کند.

فروش این سهام ها از سوی FSG به عنوان طرح توسعه این شرکت اعلام شده است و امکان دارد بخشی از این پول ها صرف تقویت باشگاه لیورپول و ردساکز شود. 

اخبار داغ 

آخرین درخواست انصاری از مدیرعامل پرسپولیس: با من همکاری کنید low block چیست؟ علاقه تیم های ایرانی به استفاده از رویکرد های دفاعی حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت خبرهای خوب از اردوی میلان در آستانه دیدار با منچستریونایتد واکنش جالب تونی کروس و لوکا مودریچ به پست صفحه رسمی لیگ قهرمانان اروپا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم

ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد