Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت : یک باند بزرگ کلاهبرداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کرمانشاه متلاشی شد و اکثر اعضای آن دستگیر شدند.

او گفت : این باند با غصب عناوین دولتی و حکومتی، مردم را اغوا و به بهانه دریافت وام‌های کم‌بهره و بلندمدت از آن‌ها مبالغی را دریافت کرده و در پاره‌ای از موارد با استفاده از سلاح گرم اقدام به تهدید مردم می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه با اعلام اینکه تاکنون در رابطه با این پرونده هشت نفر دستگیر شده‌اند و یک نفر هم متواری است، افزود: این پرونده ۱۲۰ شاکی دارد.

او با بیان اینکه متهمین این پرونده عناوین اتهامی مختلفی دارند، افزود: علاوه بر اینکه غصب عناوین دولتی و حکومتی مجازات حبس را به دنبال دارد، این متهمین به دلیل اتهامات دیگری همچون معاملات ربوی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سلاح سرد، مشروبات الکلی و... بصورت جدا مجازت خواهند شد.

کرمی ادامه داد: پس از دستگیری دیگر متهم، این پرونده تکمیل شده و به دادگاه ارسال می‌شود و با صدور رای نهایی، برای پرداخت مطالبات مالباختگان اقدام می‌شود.

دادستان کرمانشاه از مردم خواست تا هوشیاری خود را در برابر چنین پیشنهادات اغوا کننده‌ای حفظ کنند و گفت: مردم نسبت به این مسئله حساس باشند که اگر فردی علنا اعلام کرد به دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و انقلابی متصل است، قصدش کلاهبرداری و اخاذی است.

او گفت: پرونده این کلاهبرداری به صورت قاطع در دستگاه قضایی استان رسیدگی می‌شود و نتایج آن بعد از صدور حکم دادگاه اعلام می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان عمومی پرونده قضایی پرونده تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا ابوترابی گفت: واحد‌های صنفی نانوایی، کابینت سازی، فروش و تعمیر مبلمان و مشاور املاک با تشکیل پرونده به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی و اعمال قانون شدند.
 رئیس اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی افزود: حکم صادره این پرونده‌ها علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد‌های صنفی، به پرداخت جزای نقدی هم محکوم، که در هر پرونده جزای نقدی و مدت پلمب و نصب پارچه متفاوت بوده، که حکم‌های صادره اجرا و مختومه شده است.
ابوترابی گفت: این پرونده‌ها در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده که تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی بوده که برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد