Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-08@03:41:16 GMT

بلیت موزه ها را اینترنتی خریداری کنید

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۶۹۳۴

بلیت موزه ها را اینترنتی خریداری کنید

ایران اکونومیست-مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی گفت: مردم برای جلوگیری از ازدحام و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، بلیت موزه‌ها و کاخ موزه‌ها را اینترنتی خریداری کنند.

محمدرضا کارگر گفت: تمام موزه‌ها و کاخ موزه‌ها تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سراسر کشور برای ارائه خدمات بهتر به مردم، مجهز به سیستم فروش بلیت الکترونیکی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و موافقت این ستاد با سفر به شهرهای زرد و آبی و تاکید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت با همکاری شرکت مجری طرف قرارداد بلیت الکترونیکی ابنیه تاریخی‌فرهنگی، اقدام به سانس‌بندی کردن اماکن این وزارتخانه کرده است.

کارگر تصریح کرد: برای جلوگیری از ازدحام در ایام نوروز، موزه‌ها و کاخ موزه‌ها بر اساس ظرفیت خود پذیرش می‌کنند و بازدیدهای گروهی انجام می‌شود. لذا از بازدیدکنندگان تقاضا می‌شود ضمن رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی نسبت به این موضوع، اطلاعات دقیق را از تارنمای اماکن دریافت و بلیت خود را به شکل غیرحضوری از اپلیکیشن تجارت الکترونیک پارسیان و bilit.tafrihati.com تهیه کنند.

مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی گفت: برای جلوگیری از ازدحام، بازدید از موزه‌ها، اماکن گردشگری و کاخ موزه‌هایی که بازدیدکنندگان زیادی دارند مانند سعدآباد، نیاوران، حافظیه، عالی قاپو و… سانس‌بندی می‌شود. بر این اساس در صورتی که ظرفیت موزه‌ها خالی باشد، اقدام به پذیرش و فروش بلیت الکترونیکی می‌کنند.

مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و سانس‌بندی موزه‌ها به مردم پیشنهاد می‌دهیم از خرید بلیت الکترونیکی حضوری خودداری کنند و در هنگام مراجعه حتماً با ماسک باشند.

موزه‌ها و کاخ موزه‌ها در ایام نوروز در شهرهای زرد و آبی باز است و علاقه‌مندان برای بازدید از این اماکن فرهنگی و تاریخی می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ بعدازظهر مراجعه کنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: موزه ها و کاخ موزه ها بلیت الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی، در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع مدیریت تولید و صادرات مرغ، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار و ۵۹۴ تن مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است.

حسن‌نژاد با اشاره به روند تأمین نهاده‌ها و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها، افزود: به منظور تعادل‌بخشی و تنظیم بازار، برای ۱۷ هزار تن مرغ مازاد تولیدی مجوز صادرات اخذ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳ هزار تن مرغ صادر شده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، صادرات مرغ گرم از تمامی مرزها بلامانع است.

گفتنی است؛ برآورد دقیق از نیاز بازار و میزان تولید، شناسایی و تحلیل دقیق از بازارهای هدف خارجی، ساماندهی تخصصی صادرکنندگان بر اساس فعالیت مستمر در کشورهای هدف، از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کد خبر 6098124

دیگر خبرها

  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از فردا ۹ صبح
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»