Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج ناصری‌مقدم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع میوه شب عید استان در کنار مراکز توزیع اعلام شده از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت توسط اتحادیه تعاونیهای روستایی و اتحادیه‌های شهرستانی این استان نیز انجام می‌ شود.

وی ادامه داد: شبکه تعاون روستایی در  قالب چهار مرکز فروش در مشهد و مراکز فروش در سراسر شهرستانها از امروز توزیع میوه تنظیم بازار را انجام می‌دهند همچنین ۴۲ روستابازار فعال خراسان رضوی اقدام به عرضه میوه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت:اتحادیه تعاونیهای روستایی استان به خاطر عملکرد مثبت و رضایتبخش، هر ساله از طرف ستاد تنظیم بازار استان به عنوان مباشر تامین و توزیع میوه انتخاب می شود.

ناصری ‌مقدم در خصوص قیمت عرضه میوه نیز گفت: هر کیلوگرم سیب زرد و پرتقال به قیمت ۱۰۵ هزار ریال و سیب قرمز ۸۵ هزار ریال در دسترس عموم قرار دارد.

خراسان رضوی با داشتن رتبه نخست تعداد تشکلهای تعاون روستایی در کشور ۶۸۲ تشکل فعال در حوزه تعاون روستایی، بخش کشاورزی و زیربخشهای آن دارد. 

افزون بر ۵۵۰ هزار نفر در روستاهای استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات شبکه تعاون روستایی هستند. 

استان خراسان رضوی از نظر تعداد تشکل‌های بخش تعاون روستایی رتبه نخست را در کشور دارد.

برچسب‌ها تعاون روستایی مشهد نوروز میوه گرمسیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی مشهد نوروز تعاون روستایی مشهد نوروز میوه گرمسیری اخبار کنکور تعاون روستایی خراسان رضوی توزیع میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین